Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Har dere klart for dere hva dere skal ha på dere juleaften? Vet jo ikke hva jeg kommer inn i av gammelt tøy når den tid kommer. Tror ikke jeg gidder å kjøpe noe nytt så det blir kanskje litt mindre pyntet i år enn ellers
Bøggly Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Nei, det har jeg ikke klart for meg. Regner med at jeg begynner å tenke på det lillejulaften - tidligst. Finner sikkert noe i skapet som er passe fint, men som også er ganske behagelig - det må man ha på julaften!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Enten bunaden eller den kjolen jeg hadde på da vi var i bryllup i sommer. Har ikke bestemt meg, og kommer sikkert ikke til å bestemme meg før i siste liten.
blond Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Tar det som det kommer. Hva jeg kommer inn i og humøret bestemmer.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Nei får ikke på meg noen klær nesten. Så må nok på handel snart.. går enda for det meste i mamma klær, så snart på tide å kjøpe meg noe nytt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå