Ranveig R Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 ... Er det berre eg som får dårleg samvittighet? Eg veit jo at dei dei ikje veit savnar dei heller ikkje, men det føles litt dumt likevel. Det er jo himmelsk å kunne sette seg ned med heimelaga pizza etter småtrolla (1 og 3 år) er i seng. Men dei er jo kjempeglad i det begge to. Blir ein litt vond bismak då. Er heller ikkje veldig fristande å lage maten to gongar, først til dei og så til oss. Andre som kjenner følelsen? Kva gjer dåke? Tar kosematen saman med ungane med det mas og rot det medfører kvar gong? Eller svelger den dårlege samvittigheten og kosar dåke etter dei er i seng?
cherry coke Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Nå er jeg alene da, så jeg spiser alltid sammen med jenta mi=) Vi storkoser oss og tenner lys og ser noe gøy på tv. Jeg er litt sær, men hadde ikke hatt samvttighet til det.....Tror egentlig ikke andre tenker på det, sikkert bare jeg om er rar=)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Her eter me sammen med ungane også tar me snopet når dei har lagt seg. Hender dei får litt på laurdagen når dei har ete, men dei gløymer det som oftast. Har ikkje noko bi smak ang snopet. Det hender eg eter litt til når eg har lagt ungane for da får eg kosa meg med det. MEN me eter sammen alle først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå