Gå til innhold

erfaringer fra radisson sas hotell haugesund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på en helg på dette hotellet med gutt på 8mnd i januar. Hva er det å se i haugesund i januar og hvordan er hotellet? Håper noen kan dele erfaringer med oss....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hotell, god mat. Men det ligger litt utenfor sentrum. Oasen handlesenter er like i nærheten, og det er heller ikke langt fra Amanda/Raglamyr, men det er vel ikke shoppingtur dere er ute etter, hehe;)

Tja, hva er det å se i Haugesund i Januar? Jeg er fra nabokommunen og er bare på shopping, fødetur eller besøk når jeg er i Haugesund, så jeg aner faktisk ikke!

Men sjekk her:

http://www.haugesund.net/

Skrevet

åh...tusen takk! Var dette jeg håpte på å høre...kanskje lese. tihi... Skal på inn på linken å sjekke den ut. tusen takk.

Skrevet

Bra hotell det. Det ligger jo, som allerede nevnt, ikke akkurat sentralt i Haugesund, og ikke på noe fint sted heller, men vet ikke hvilken betydning det har for dere. Jeg har bodd i Haugesund i tre år, og kan ikke komme på at der er noe spesielt som bare MÅ oppleves... Høydepunktet for meg når jeg er i Haugesund, er faktisk Kristine Vikse sin MeMini butikk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...