Gjest Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 mitt 2 prøverørsforsøk, er helt knust, griner og mister helt hodet , synes livet er j.. urettferdig
Bøtteknott Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hei Stinemin. Så utrolig trist! Jeg føler virkelig med deg! Mange varme tanker fra meg.
madremia Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Kjære kjære deg. Dette er da ikke rettferdig. Slett ikke!!! Husk at du er unik og at du skal få oppleve utrolig mye godt fremover. Selv om det ikke er slik nå. Jeg har bare mistet i MA. Den gangen forlot min samboer meg. Det kom for meg som lyn fra klar himmel, jeg sank ned i det jeg mente var avgrunnen. Så jeg vet ikke om å miste to ganger, eller å være prøverørsmamma, men jeg vet om å ha det tungt. GRÅT!!!!!!!!SKRIK!!!!!!!!! Vær sint og fortvilt. Du har all rett i hele verden. Hvorfor skulle dette skje deg nå??? så vet vi at du kan prøve igjen. mange som prøver naturmetoden som mister flere ganger , kan være bare skikkelig uhell med det som ble smeltet sammen denne gangen. Du skal se du får et nytt forsøk - at det går bra . Kanskje du orker skrive ned det du føler - sånn for deg selv..det kan være nyttig for deg å ha siden - og renser opp nå- Jeg mistet i MA og har vært alene i to år. Jeg er 33 så vet hva det koster å savne en graviditet. Nå er jeg 4+6 og vet ikke hvordan det vil gå. Men jeg vet at livet kan snu. At mirakler skjer. Og at jeg ble glad igjen. Det blir du og. Ta tiden til hjelp. Les , lytt til musikk. Den tiden du går inn i er en av den sterkeste for din sjel og du lærer noe enormt om deg selv. Siden opplever du at du har blitt en mer intuitiv kvinne. Det lover jeg deg. Ta vare på deg selv. Jeg tenker på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå