Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er i uke 6?

Jeg er 6+1. I natt så jeg en mikroskopisk flekk på toalettpapiret. Jeg har ikke merket noe etterpå. Det kunne likså godt være ei blemme/kvise som hatt gått hull på. Jeg vet ikke hva det kan ha vært.

Har ikke hatt noe spesielle ubehage, kun litt mensmurring. Men det har jeg hatt flere dager siden jeg testet positivt. Ikke hver dag, men flere ganger i uken. Det kommer om morgenen og forsvinner ut på formiddagen.

Hvordan går det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann=)

er 6+2 her (Det vil si at vi er i uke 7:p )

Hadde en dag jeg hadde friskt blod forje uke jeg, og 2 dager med spotting etter det:) Men legekontoret sa at det ikke var normalt, men ikke uvanlig. Så lenge man ikke fossblør, har smerter eller har mistet graviditetssymptomene er det stor sjanse for at det går bra;)

Skrevet

Håper det går bra med deg. Har du vaært på UL for å sjekke deg etter blødningen?

Jeg har ikke merket noe etterpå. Var kun den ene gangen i natt. Det var så lite at det var nesten umulig å se. Ja, jeg studerer fortsatt toalettpapiret. Klarer ikke å la være.

Jeg var ganske så trøtt, så jeg kan ha sett syner. Men jeg tror liksom ikke det heller.

Ang symptomene så kommer og går de fra dag til dag. Noen dager er verre en. Andre dager føler jeg meg Ugravid.

Jeg har merket mest av kvalmen, trøttheten, uopplagt/sliten, hadde ømme bryster akkurat i det jeg testet, men det forsvant. Har litt stikking i ny og ne.

Har fått time til UL da jeg er 8+3. Så jeg får bare smørre meg med tålmodighet.

Skrevet

Jeg er 6(+1) og har foreløpig hatt litt kvalme i uke 4, ømme pupper, mensmurring og stikking i magen og er rett og slett oppblåst så jeg ser 3 mnd gravid ut allerede ;) ellers er jeg mer sulten enn vanlig, nå spiser jeg faktisk kveldsmat :D

Mistet sist, så håper alt går bra denne gangen - følelsen er mye bedre denne gangen også, så satser på at alt går helt fin :)

Skrevet

jeg er 6+2 i dag:) har vært litt små kvalm hver dag i ca en uke nå og har litt murringer. er også litt øm i puppene, men ikke så veldig. har egentlig ganske like symptomer som jeg hadde sist jeg var gravid og mistet. første svangerskap var helt annerledes og da gikk det bra, så er flitt skeptisk.. men kan jo ikke gjøre annet en å håpe det går bra denne gangen:) satser på at juli blir en finfin måned for oss alle:)

Skrevet

Nei, legen ville ikke gjøre noe med det!!! Irriterende, men, men.

Har tenkt på å ringe selv og skaffe privat ul, bare for å konstantere at det er liv:) Men tror det:) Magefølelsen sier iallefall det:)

Skrevet

Hei! Jeg er 6+5 idag. Er sliten, uvel til og fra hele dagen. Jeg hadde mens-murring mye i begynnelsen. Nå er det mer stikninger. Føler meg trøtt og litt motløs. Det kjennes ikke ut som jeg har de kreftene jeg trenger for graviditet, fødsel og småbarnstid akkurat nå.

Skrevet

Jeg er 6+5 i dag og spydde for første gang nå nettop faktisk.

Andre symptomer jeg har:

Såre brystvorter (allerede fra uke 3)

Ømme bryster (fra uke 6)

Kvalme (fra uke 6)

Trøtt ( fra uke 5)

Hadde ganske kraftig blødning 4+6, med små blødnigner i for- og etterkant. Dro til legen og fikk henvisning til UL en uke etterpå. (ventet så lenge for da var det større sjanse for å se noe). Var på UL 5+5 og så da plommesekk med et lite foster på 2-3 mm. Så spiren har klort seg fast heldigvis.

Termin 10.juli.

Skrevet

Jeg begynte å blø i natt. Det lignet litt på slutten av en mens, med andre ord ikke så kraftig.

I dag tidlig og i formiddag blødde jeg kraftigere, hvor det kom ut litt mørke røde klumper.

Nå er det samme som i natt. Men det kan jo forandre seg i løpet av dagen.

Har ikke hatt spesielt vond. Har hatt mer murring.

Tror vi nettopp har opplevd en SA.

Jeg er 6+3.

Skrevet

Åh nei!!! Det er bare skrekken over alt! Jeg er ca 6+6 idag og prøver å få meg selv til å tro at den største faren er over...

Håper inderleg at det ikke er det verste som har skjedd, men at det bare er en vanlig blødning som tydeligvis veldig mange har...

Sender deg mange gode vibber og håper på det aller beste for deg!!

Klem

Skrevet

Hei..

Jeg er 6+6 tror jeg,er ikke så inn i dette *ss* men jeg føler meg bare elendig uten være syk om dere forstår. Sliten,kvalm,men spyr ikke men raper hele tiden,har mye luft i magen,og er kronisk trøtt noe som ikke er lett når man jobber natt.. Tisser uhorvelig mye*ss* Har hodepine men ikke ille bare nok til at man føler seg elendighaha må le,er svimmel,brystene kjennes ut som de er 2 tonn,men jeg er i full jobb og tenker positivt,men kjenner jeg ikke er 25 men 35 hiih....

Skrevet

Tusen takk Nipponsuki!

Det ser ut som om jeg har sluttet å blø. Ved siste toalettbesøk var det blankt slim på papiret.

Jeg gir ikke opp håpet før jeg får beskjed at det var en SA.

Skrevet

Hei:-)

jeg er 6+1.... Jippi.

Utrolig kvalm, ømme bryster, og så sinnsykt trett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...