Fru Hormonell Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Er ny her,må si jeg er imponert over alle gode råd som folk tar seg tid til å skrive! Takk;) Så er det meg da.. Har ei jente på 5 år,og vil nå ha et barn til. Ventet mensen 12 november..testet på jobb den dagen. (CB digital,og den vanlige. Begge slo ut positivt! Jeg ble overrasket og veldig glad selvfølgelig;) Dagen etter begynte jeg å blø på jobb(Skikkelig mensen bløding..bare litt kraftigere tror jeg) Etter det negativ test?? Skjønnet ingenting jeg;( Har tatt blodprøve hos lege..venter på svar..Kan jeg være gravid allikevel?? Noen som har opplevd noe liknende? Eller var det en tidlig abort? Kjemisk graviditet? Eller er spiren der fortsatt?Men at testene ikke slår ut fordi jeg blør? Når kan jeg starte å prøve igjen når blødningen er over?? Takker for svar..
Fru Hormonell Skrevet 15. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2008 Uff skulle gjerne visst..
Tweak Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Har vært borti dette ja, og det er en svært tidlig abort. Egget ble befruktet og hang fast i livmoren lenge nok til at kroppen kunne produsere hcg men ikke festet seg fast nok til å holde. Det er så tidlig at det kalles kjemisk graviditet, for uten at du hadde tatt testene så hadde du bare trodd at det var mensen som kom en dag for sent, ikke sant? Men jeg liker ikke det navnet, for meg er det en svært tidlig spontanabort. For det er jo utrolig mange tanker som strømmer gjennom kroppen etter å ha sett den positive testen, ikke sant? Skuffelsen er stor når det ikke blir noe likevel... Uansett så er det bare å prøve på'an igjen med en gang blødningen slutter. Noen sier også at man gjerne er mer fruktbar i perioden etter en sa, så kanskje det virkelig klaffer neste gang? Lykke til i allefall!
Fru Hormonell Skrevet 15. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2008 Takk! Det er utrolig hvor mange tanker som kommer i løpet av et døgn ja..skuffet og litt tom følelse. Men har også hørt som du skriver at man gjerne er mer fruktbar etterpå,så da er det bare å prøve igjen;) Skal i hvertfall ikke ta test så tidlig en gang til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå