Prinsen & spiren Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Begge strekene ble KNALLsterke med en gang og nå er jeg 100 % sikker på at jeg har EL - og vi har råkt eggløsningen!!!! Det må vi ha gjort;) Måtte bare rupe ut et hurra!!! :-D Har tatt eggløsning i ca 15 dager nå, så begynte å bli redd ejg ikke hadde el denne mnd. Men det hadde jeg , hurra - til tross for den lange syklusen denne pp. (seks uker!)
Fru Hormonell Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Da er det bare å sette i gang;=) Lykke til..krysser fingrene for deg;)
Tweak Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg tror at jeg også har el i disse dager, så da vet vi hva som skjer hos både deg og meg i kveld, he he. Krysser fingrene for at dette er gullegget og at alt klaffer! Så får vi planlegge testing om et par uker, eller hur?
Prinsen & spiren Skrevet 15. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2008 Spennende at det er flere som har det samtidig;) Du får oppdatere meg da! Vi hadde sex i overigår, i natt , idag tidlig... skal bort ikveld , så blir imorgen kveld. Men må da råke for det? hehehe.. blir litt pliktsex rundt el - men shitau!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå