Gå til innhold

Dere som føler noe nærmer seg, er dere mye i aktivitet?


matekoss

Anbefalte innlegg

Jeg har følt at noe er på gang den siste uka. Kjenner presset der nede, det stikker og verker. Jm har undersøkt meg og bekreftet at modningen er godt igang. Jeg føler liksom at jeg må gjøre alt for å påvirke dette. Jeg prøver derfor å ha sex og gå turer. Lurer på om det har mye å si eller om man like gjerne kan ta det med ro?

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk beskjed om å holde meg i aktivitet.. for da er det større sjangs for at barnet kommer lenger ned i bekkenet og riene starter.. men det er jo fryktelig slitsomt og springe rundt hele dagen med denne magen hengene forann , hehe.. har termin i morgen, men å har vert mye i aktivitet den siste uka, uten resultat til nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det værste nå er at folk, særlig damer glaner og komenterer (de mener det sikkert godt, men jeg blir skikkelig irritert). Gidder nesten ikke gå ut lengre, jeg. Har jo trapp hjemme, får bruke den:)

 

8 dager igjen til termin, men jm gav meg falske forhåninger forrige tirsdag, hun sa det kunne skje når som helst...blir til at man venter ekstra mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jordmor sa til meg at jeg kom sikkert til å føde på menstemin som var 30.oktober, så har venta ei stund jeg og:) så sa hun at jeg kom sannsynligvis til å bli satt igang sist uke pga stort barn, men det skjedde ikke.. så har vert noen lange uker nå i november! men vi har aldri vert nermere enn det vi er nå, snart får vi se våre søte små:) gleder meg sånn..jeg kunne dratt til alle folka som glor, skulle trodd di aldri hadde sett en gravid før!!

vet ikke hvorfor jeg skrev anonym sist innlegg men..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke få litt fortgang i det for deg da? Skjønner ikke at det er nødvendig å gå så lenge over? Men det er kanskje ikke noe de kan gjøre for å få fødselen i gang. Håper det skjer snart da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska på ny UL imorgen for å skjekke hvor stor hun er, også skulle di strippe meg viss jeg er moden.. forstår meg ikke på jordmor å UL-folka, mener jo helt forskjellige ting.. jaja kommer vel snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, merkelig greier ja. Man må jo stort sett belage seg på å vente til det skjer av seg selv, men litt hjelp kunne man jo fått. Jordmora mi har undersøkt meg de to siste ukene, selv om jeg ikke har termin før neste uke. Hun sa at det var stor forskjell på modninga fra den første til den andre gangen, men det er jo allikevel vanskelig å si hvor lang tid prosessen tar og når fødselen vil starte. Jeg føler meg jo ganske sikker på at jeg ikke vil gå noe særlig over, men man kan jo aldri vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

jeg går på modningsakupunktur.

Det hjelper å modne livmoren. Håper at jeg med dette skal slippe å gå over tiden (Akupunktur har faktisk noe for seg.). I tillegg hjelper det mot hovne bein.

Så går jeg tur med hunden hver dag.

 

Beina har blitt bedre og jeg tror jeg føler at noe skjer i magen, men det er vanskelig å si med sikkerhet. Det er første gang med mage her - kanskje jeg hadde kunnet være sikker hvis jeg hade vært gjennom det en gang før.

 

Ønsker i alle fall alle lykke til. =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fint ut med modningsakupunktur. Når begynte du med det da? Jeg har masse vann i kroppen, spesielt i beina, så det skal jeg virkelig huske på til eventuelt neste gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...