Gå til innhold

Slimproppen... gå litt av og til??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om slimproppen kan gå litt av og til, med flere dager/uker imellom liksom??

For 3-4 uker siden hadde jeg litt blankt slim m/ bittelitt størknet blod i på papiret etter dobesøk... var ikke mye nei, men bittelitt...

Ingenting etter dette, men kjente jeg hadde en del mensmurringer og kynnere ett par dager etter dette.... så stopp...

Idag igjen kom d mere brunblankt slim (noe større enn forrige gang) på papiret etter dobesøk... hmmm..

Går slimproppen I ETT når den først går, eller kan den faktisk gå litt av og til sånn over lengre tid??

Forrige gang så gikk HELE slimproppen på en gang til meg på morgenen termindato, ingenting skjedde hele dagen, men våknet av at riene startet i 2 tiden på natten og ut var lillegutt 8.46!! :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ANyone???

:)

Skrevet

lite folk her i dag:)

Slimproppen kan absolutt gå over tid. Jeg fikk ut biter av den allerede i uke 17, ikke mye men nok til at det ikke var utflod. Sist gikk den over en uke på meg. Kunne dra ut slim hver gang jeg var på do. Men drit i slimproppen sa jordmor til meg da jeg spurte om det var negativt om den gikk tidlig, det trenger dessverre ikke bety at fødsel er i gang. Det eneste det indikerer dersom det kommer ut mye, er at du har litt åpning i mormunnen, men det kan en jo ha uker før en føder dessverre. Men babyen din kommer nok snart skal du se:)

Skrevet

ja vet at den kan gå og så trenger ikke fødselen å starte før 3-4 uker etterpå liksom... HELE proppen gikk jo sist på en gang og fikk da også beskjed om at den kan gå flere uker i forveien for fødsel..

Men med at den går av og til kan jo bety at mormunnen begynner å modne seg litt som du sier... hehe.. :)

Ser jo helst at ikke lillegutt kommer nå da, er bare 34 + 3 idag, så kan godt vente ett par tre uker til iallefall :D

Men d bestemmer vel han... ikke jeg.. ! hehe..

Men takk for svar... :)

Ha en flott helg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...