Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Vet ikke helt hva som går av meg ,ikke ork til noe ,lei alt og alle. Jeg som alltid har vært opptatt av å se pen og ren ut ,kledd meg pent . Nå har jeg blitt en gris ,går kledd i hva som helst ,gidder så vidt å gre meg Gris er jeg , ser ut som lynet har slått ned her ,har en mann som ikke hjelper til med noe . Har 2 små barn 7år og 8mnd.Mista mor og bestefar samtidig,og ektemannen min for noen år siden ,og ei venninne for 2 uker siden . Har bare lyst til å ta et tau og gjøre slutt på alt noen ganger,ja dere synes vel jeg er gal,men jeg vet ikke hva som går av meg? Har mye gjeld som jeg ikke klarer av (innkasso) kommer av en livssituasjon jeg hadde for 10 år siden . Jeg må i butikken å handle men orker liksom ikke.Noen flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det er det helt sikkert! Men DU må forsøke å ta ansvar for deg selv, dine barn og ditt eget liv! Gå til legen og fortell hvordan du har det og be om hjelp. Ønsker deg lykke til og god bedring videre!
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 jeg har vært hos legen ,jeg har fått time til en nevrologisk psykologisk test. jeg nevnte det for min samboer ,men han sa du trenger det ikke. Og jeg er avhengig av at han blir med å passer ungen ,jeg har ingen andre.Og han vil ikke ,så på mandag må jeg avbestille timen :-(
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Har de tlitt sånn som deg, hva er en nevrologisk psykologisk test for noe?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Og det aksepterer du? Enten må han hjelpe deg sånn at du får hjelp, eller så må du bare kaste han ut. Sorry at jeg er så direkte, men er han ikke intressert i at du får hjelp, kan han ikke være bra for deg og din situasjon! Ut fra det lille du skriver, så høres han ikke ut til å være mye å samle på.Sorry at jeg sier det. Da får du heller ta med deg ungene. Si det som det er til legene eller se om du kan få venner eller noen andre til å se etter ungene den stunda du er der. Det er viktig at du tar i mot tilbudene du får. Han må da ha noen kvaliteter denne mannen, siden du fortsatt er sammen med han?
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 http://www.klinikkonline.no/Klinikker.aspx?docid=259 hilsen meg som har svart deg 2 ganger:) Håper inderlig du kommer deg til undersøkelse! Men det er litt merkelig at jeg, som ikke kjenner deg eller noe, gjerne skulle hjulpet deg med ungene, fremfor mannen du deler bolig med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå