dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 mine er for tida helt friske og raske og jeg syns det er veldig deilig. Jeg snakket med ei venninne i går som for to år siden mistet sitt lille fullbårne ufødte barn. En sorg større enn noen, en sorg og et sinne og en følelse av meningsløshet.... Jeg kjenner at når dere forteller om redsel og om syke barn, og når hun forteller om sin sorg, så blir jeg flau over mine egne bekymringer og mitt eget humør. Jeg prøver så godt jeg kan å nyte hverdagene, og jeg får det vel egentlig til, jeg skulle bare ønske at jeg var glad i tillegg. Men gleden kommer sikkert når sola snur? Jeg vet ikke hva jeg vil, kasnkje unskylde at jeg er såpass hverdagslig at jeg blir sur av rot, og sint av idioti, i stedet for å rope hurra for livet.
Maud Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg ønsker også alle små god bedring. Lite er så skummelt og trist som syke småtroll. Og så tenker jeg at du ikke skal være så streng med deg selv Dritgrei. Er det en ting jeg vet sikkert, så er det at strenge beskjeder til seg selv om å være glad ikke skaper glede. En dag våkner du og bare er glad sånn plutselig. Det vet jeg. Det vet du også, for du har opplevd det før. Stor klem som kanskje varmer litt i mørke og kjedelige novemberdager.
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Kjære drit-trist uff og hei Det er faktisk lov å være nedfor selv om man ikke har opplevd slike traumatiske ting som venninna di har. Sånt kan rett og slett ikke sidestilles. Det er lov å være trist og lei innimellom. Hva slags mennesker skulle vi vært om vi ikke kunne kjenne på alle slags følelser? Og du, det har faktsisk vært en del greier i dritgrei-familien også om du snur deg litt rundt og titter tilbake. Baby - bestefar - flytting - snekkere - syke bittesmåtter....... Hvem ville ikke traske litt ned i kjelleren etter noe sånt. Og fram til du får kavet deg fram til lysbryteren så du finner trappe opp igjen så skal jeg heie jeg vettu ) HEIA DRITGREI HEI HEI HEI DET ER JENTA SOM HAR VASKA SEG HEIA HEIA HEIAAAAA Hahaha. FOR et heia-rop hahaha *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå