lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 I går var jeg skikkelig uvell, kvalm og svimmel.. litt tendens til vann i beina. Har veldig bekkenløsning. Mannen min er en engel om dagen og hjelper meg med det meste. Spør hvordan jeg har det, koser med magen, tar seg av de to trolla osv.. I går så fikk jeg en sms hvor han spurte om han kunne ta seg en øl eller to med gutta etter jobb. Jeg svarte ja, men skrev at jeg helst ville at han skulle legge seg sammen med meg,siden jeg ikke hadde det noe bra.. Det går en stund og klokka blir mer og mer.. vi har sendt noen mld, men så skriver jeg at jeg ikke orker vente mye lenger,.. da er klokka 23 ca.. så får jeg ikke noe svar.. og sender en sur mld og går og legger meg.. I ett tida, så kommer han hjem.. og legger seg ved siden av meg.. jeg bare snur meg rundt.. er alt jeg husker av det.. Så når trolla kom opp i senga i 07,30 tida i dag kjenner jeg at jeg er skikkelig sur.. står opp med unga ( lørdag er mannens sovedag, søndag er min..) Når kl er ca 11 går jeg inn til pappan med minstemann.. og han skjønner jeg trenger å hvile.. Han legger mistemann (formiddagsluren) og står opp.. så kommer han inn igjen og jeg spør han ut om i går.. Hvorfor han ikke kom hjem osv.. Han hadde blitt lurt til et par tequila.. og da glemmer han kone og mobil og det som er.. Han sa unnskyld og det var greit for min del. Han er jo aldri ute så og si.. og er verdens beste mann og pappa.. Så spør jeg han hyggelig om hvordan han hadde det og hvem som ble med ut osv.. så sier han at kompisen og dama gikk tidlig,så han ble igjen alene med sin kvinnelige kollega.. De andre gutta fra jobben kom aldri.. Da ble jeg skikkelig sur og kjente at sjausien vokste inni meg.. Det var vel ikke noe særlig å bli så sjalu og sur for eller??
edvina har fått en gutt Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det var det visst som fa.. Men så er jeg akkurat som deg, et moster når jeg er gravid, vel jeg er det kanskje ellers også Jeg hadde blitt kjempe lei meg. Glemme kone og barn fordi en drakk med en annen dame, det går da ikke ann, og iallefall ikke ann å si det...Synes du har all rett til å bli sur jeg, han visste du ikke var i form og at du ønsket at han kom hjem. Jeg hadde iallefall ikke kunne sittet alene med en mannlig kollega og drukket dersom jeg visste jeg hadde en sliten/syk mann hjemme som ventet....
lillebøllaspringmadrass Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Nei, han var enig i det, når jeg vinkla det andre veien.. Han hadde IKKE likt det om jeg satt og drakk alene med en mannlig kollega mens han var dårlig hjemme..Så han sa unnskyld.. Godt det ikke bare er jeg som blir litt monster!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå