Frk Marge Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 hvordan arter det seg? jeg vet jeg hadde det med førstemann, men det er så mange år siden... jeg vet jeg hadde det fordi det var en av grunnene til at jeg ikke forstod at jeg var gravid før jeg var nesten 3 mnd på veg... gikk også da og var småkvalm hele tiden... men spydde aldri... omtrent slik som jeg er nå. men siden jeg tester negativt kan jeg jo ikke være gravid... har passert IKM 2 ganger og fått besøk av TR begge ganger, bare mer sparsommelig enn vanlig, men beholder en masse symptomer så jeg er fortsatt forvirret... kan noen fortelle meg hvordan en "mens" fortoner seg når man allikevel ER gravid? jeg mener ikke sånn tilfeldig spotting.., men en blødning over et par dager som kommer omtrent på den tiden man skulle hatt mensen.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 det lurer jeg også på, for jeg lurer på om jeg hat hatt det denne gangen..! Siste mens var nemlig ikke helt mens.. Holdt med et truseinlegg bare, og det er ikke likt meg!! Men det kom jo til vanlig mens tid og varte i ca 4 dager....
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 dytter denne oppover for deg,, tanken har svevd meg oxo, siste mens var mye mindre blødning enn ellers og varte kun 3-4 dager, som er 1-2 ddager kortere enn normalt.
Strandloppa og lillebror Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 I en bok jeg har står det følgende: "Det er mange som opplever en blødning, så ikke vær bekymret med mindre du får en skikkelig menstruasjon. Det kan komme friskt blod etter samleie og brunt blod i flere dager etterpå fordi slimhinnene er skjørere når man er gravid. Dette er ikke farlig for verken deg eller babyen. I enkelte tilfeller kan man ha ordentlig mens og allikevel være gravid. Grunnen til at dette går bra, er at du kan ha blitt gravid ganske sent i syklusen og da er egget "nedgravd" i livmorslimhinnen slik at en avstøtning av hinnene inne i livmoren ikke tar med seg egget ut. Det befruktede egget blir ikke skadet av dette."
Frk Marge Skrevet 17. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2008 hm... det var boka..., men noen som vet de hadde det og husker hvordan det var?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå