trallatausa Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Det var helt grusomt, havnet på sykehus med ekstreme smerter, fikk drugs intravenøst for ingenting annet hjelpte.. De tror jeg mest sannsynlig var 8 uker istedenfor 4 som jeg trodde,det var for mye svangerskapsrester til å vere så lite på vei.. Spørsmålet mitt er, hvordan kommer man seg videre? Jeg vet ikke hvordan..
Torshov!! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Det klarer du!! Dette skjedde av en grunn. Det var ikke liv laga. Det er brutalt men etter ca. 1 uke tror jeg du føler deg littbedre. Jeg har selv hatt en SA i uke 10 og det er som du beskriver helt forferdelig, og fryktelig trist, men det går sakte men sikkert over. Det er bare å prøve igjen. Det går faktisk som regel bra neste gang ) Føler med deg! Lykke til vidre, det ordner seg!
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Så leit trallatausa, jeg føler med deg. Selv om jeg har vært igjennom dette flere ganger selv, kan jeg ikke fortelle deg hvordan man kommer seg videre.... Det er jævlig når man står oppi det, man får en tomhetsfølelse når det plutselig er over. Plutselig er man ikke gravid lenger. Det er ei mental omstilling som kan være tøff. Nå må du bare la verden seile sin egen sjø, og gi deg selv tid. La kroppen få komme seg i eget tempo (kan variere veldig hvor lenge man har smerter/blødninger osv), og prøv å ta vare på deg selv og partneren. Grin sammen, lei en film, gå en tur f.eks. Husk at selv om det gikk ille denne gangen, så må du beholde håpet!Selv har jeg mistet 3 ganger, men har også vært så heldig å få føde 1 sønn. Og han var verdt å vent på!!!! Sender deg en god klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå