Førstegangsmamma!! :) Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Kjente bare ett par spark i går formiddag. >Lå i hele natt og kjente og trykte for å få respons, men nei.. Kjente 2-3 spark nå.. Er det noe å bekymre seg for??
Mamma's trolljenter Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hallo! Har du spist,sovet og "levet" normalt de siste dagene? Mine beveger seg lite om jeg f.eks ikke sover så mye en natt! Ring sykehuset og spørr de også syns jeg! Som de selv sier, en tlf for mye er bedre enn en for lite! Lykke til!
Itsrejk Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Hvis du er bekymret bør du ringe føden. Ingen grunn til å vente. Lykke til!
gullfisken83 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg ringte føden torsdag kveld pga lite liv i noen dager. Jeg fikk komme inn på CTG med en gang. Men da ble det liv:p typisk det. men fikk vertfall roa meg ned og kan nyte helgen:) 8 dager til termin...
Giinaღ Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 For min del kjenner jeg mye liv ene dagen og dagen etter kan være veldig rolig. Stresser jeg veldig med det synes jeg at jeg kjenner lite. Har vært innom jordmor en gang for å sjekke hjertelyd utenom fordi jeg var bekymret. Er veldig betryggende. Man blir jo anbefalt å ta kontakt dersom man er i tvil, så synes du skal gjøre det. Prøv først å drikke noe søtt og legg deg ned og se om du får bra med respons. Da jeg sa til jordmor at han er litt på og av annenhver dag så sa hun at da får vi sikkert en slik baby Håper nesten hun får rett i det for det kan kanskje være godt med noen rolige dager hehe.
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 15. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2008 Takk! Vært på føden nå, og alt var fint!! Heldigvis!! Morkaken ligger over babyen, så da kjennes ikke alle spark..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå