Gå til innhold

Barnevakt-nybyrjar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde ei jente til barnevakt for første gang i går. Har to barn, men tidlegare har det alltid vore besteforeldra som har passa. Eg var litt usikker på kor mykje info eg trong gje ho, for ho har sitte ein del barnevakt for andre. Eg sjølv har aldri vore barnevakt for andre, og var i det heile usikker på korleis dette pleide føregå og kor mykje eg skulle betale. Etter å ha snakka med mor hennar forstod eg at ho pleide å få 200 for kvelden. Er det lite? Ho var her frå seks til tolv. Fekk inntrykk av at ho hadde venta meir når eg betalte. Vart litt ubehageleg. Tilbydde ho meir, men ho takka nei.

Ho hadde fått beskjed om å gje jenta på 6mnd vatn viss ho vakna. Ho fekk kveldsmat før vi reiste, så det skulle halde. Men jenta hadde vore litt uroleg ei stund, så barnevakta hadde gitt ho melk. Ok, tenkte eg, då har ho funne MME i skapet. Men når barnevakta var reist, såg eg at ho hadde gjeve ho vanleg kumelk :(

Lærdomen er vel : gå gjennom sjølv det elementære med barnevakter....

Men kva følger kan det få å ha gjeve vanleg kumelk? Ser ut som om ho tålte det, for ho har sove heile natta, men kan melk vere forstoppande? Slit med det frå før...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare å gi kumelk en gang til ei på 6 mnd...for å ta det. Lurt å gi klare instrukser. Personlig ville jeg ikke had annen barnevakt enn familie og helst bestemødre/fedre, tanter/onkler med erfaring som barnevakt til babyer. Synes fremmede barnevakter er for dårlig alternativ til så små hvis det ikke er noen de har lært å kjenne over tid.

Skrevet

Det var ikkje ei framand jente - det ville eg ikkje turt. Men ho har ikkje vore barnevakt hos oss før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...