Gå til innhold

Dere som har begynt med mammaklær:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med det?

Jeg er så innmari oppblåst at jeg ikke får igjen buksesmekken på noen av buksene mine. Og jeg er bare 4.1!!

Hjelp! Noen som har vært i liknende situasjon? Når gikk denne oppblåstheten bort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Når jeg var gravid med min første, hadde jeg det på samme måten som du. Jeg begynte med mammaklær allerede da. Denne gangen begynte jeg i uke.8. Er nå 9+2

Skrevet

Hei mor-renate:) Takk for svar!

Du gjorde det ja!

Så bra at ikke det bare er meg. Da er det altså normalt å begynne allerede så tidlig for noen av oss.

Skrevet

ja det er nok det :) Jeg synes det er ganske koselig å starte så tidelig. Blir jo bare større og større ;)

Skrevet

Jeg er også som du sier, oppblåst! Gikk over til 5 uker i dag tro jeg. Får igjen buksa å sånt enda ja, men ser for meg at jeg må begynne tidlig med mammaklær... Sist begynte jeg ikke med mammaklær før jeg var 6 mnder på vei (!!!) men tror det blir tidligere nå.

Skrevet

jeg var utrolig oppblåst i begynnelsen jeg oxo. når jeg var i 5uke så jeg like stor ut som i uke 16 i forje svangerskap!! nå er jeg 8+5 og måtte kjøpe meg gravid bukse igår! var så lei av og gå rundt i joggebukser!! :-p

magen er bare bittelitt større enn den var i uke 5, men den har fått en litt mer "normal"gravid form hvis dere skjønner! hehe.. godt og ikke være så oppblåst lenger!!;)

Skrevet

Jeg bor i fredrikstad da, men vet kun om to h&m butikker som selger mamma klær. Er ikke det litt dårlig??? Noen som vet om flere butikker som de har fine mamma klær??

Skrevet

Jeg har begynt nå, er i 6. uke. Måtte begynne sist også i uke 6 fordi jeg var så oppblåst og så gravid ut. De gamle buksene ble fryktelig stramme.

Du får bare begynne med mammaklær :) Er jo mer behagelig!

Skrevet

Jeg er så glad for at det ikke bare er meg:)

Jeg hiver meg med på spørsmålet her om det er noen som har noen bra forslag til hvor man kan kjøpe mammaklær?

Her jeg bor har de det bare på lindex og et magert utvalg på h&m.

Skrevet

Når det gjelder overdeler kan du finne mange fine i vanlige dameavdelinger. Så lenge du velger en overdel som er litt lengere, har litt stretch eller er av typen vid tunika. Gina Tricot, H&M, Cubus, Kapp Ahl, Lindex, Veromoda. Flere butikker som har slike overdeler. Da behøver du bare å kjøpe bukser og skjørt hos f.eks mammaavdelingen. Evt. kan du sjekke andre H&M butikker for utvalg i mammaklær.

Ellers har du nettbutikker med fint utvalg, som HM.com, Ellos.no og Laredoute.no, http://www.mammahuset.no/ (ligger i Moss).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...