Gå til innhold

Adrenalin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at man blir litt "der oppe" ukene etter at ungen har kommet til verden? At man er litt letta og glad kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adrenalinvirkningen gir seg nok ganske raskt, men jeg har hørt mange påstå at de er en lykkerus etter fødselen ... ikke at jeg selv hadde gleden over å oppleve det. Jeg var heller smådeppa.

Skrevet

Vet du hvorfor du var smådeppa? Var det pga hard fødsel el? Kanskje litt personlig spørsmål..men, jeg lurer virkelig.

Skrevet

Jeg var selvfølgelig helt i lykkerus med en gang barnet kom ut. Det var nok adrenalinet. Etter det følte jeg meg veldig alene i verden. Jeg tror mannen min trodde at jeg ikke trengte ham etter fødselen fordi jeg hadde barnet og skulle ordne alt mulig rart mens det jeg egentlig aller helst trengte var ham. I tillegg var jeg svak pga stort blodtap og bekkenløsning som det tok litt tid før ble bra, så jeg kom meg ikke ut av huset og ingen hadde tid til å besøke meg mens mannen var busy med å jobbe overtid. Skulle gjerne surfet på lykkerus, men det var heller labert med den slags her i gården.

Skrevet

Jeg tror veldig mange følelser er vanlige etter fødsel! (Og også når man er gravid..)

Man kan være euforisk, forelsket, deppa, ambivalent, lykkelig, ikke føle noen ting osv.

Å ha unger er en berg og dalbane det også.. hehe... Joda, man elsker dem over alt på jord, men det er ingen som kan irritere deg og gjøre deg så mye frustrert som ungene dine!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...