Gå til innhold

Foundation, dekkkrem og mascara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd så uendelig mange, men trenger tips på noen skikkelig bra sminke/merke til disse produktene. Kan være alt fra billig til dyrt, spiller ingen rolle. Tips?

Har dere forresten luktet på den nye parfymen til Christina Agiulera, kjempegod!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan anbefalle deg en foundation! Max Factor Age renew Foundaition. Skal gjøre at man ser 5 år yngre ut, men det er nok ikke sant da, ellers er jeg veldig fornøyd med den. Den dekker bra uten å se veldig sminket ut,får en veldig pen og jevn glød i huden,synes jeg da.Og den lukter veldig godt,og er ikke dyr heller. Mascara og annen sminke finner jeg aldri noen favoritter..

Skrevet

Chanel sin er utrolig god, og man ser ikke for sminket ut. Den legger seg så fint. Den på glassflaske. Husker ikke hva den koster, me den varer jo utrolig lenge. Ellers bruker jeg max factor mascara. Er veldig fornøyd med den. Jeg har også kjøpt en krem som man skal legge under foundationen, den er også fra chanel. Bruker som regel bare den hvis jag skal på fest eller noe og vil ha foundation i hele ansiktet. Til hverdags bruker jeg bare foundaion rundt mec øynene, rindt nesa og rundt munnen:)

Skrevet

Øyenskyggen fa chanel er også helt fantastisk:)

Skrevet

Mascara fra YSL er best!! :o)

Ellers liker jeg foundation fra Dermalogica! :o)

Skrevet

Prøvd mineralpudder fra iD? Mascara fra Christian Dior :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...