Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hei jenter. Lurte på hvor høyt oppe livmora skal være nå. Synes jeg kjenner magen er blitt litt hardere like under/rundt navlen de siste dagene. Kan dette være livmora som er kommet så høyt opp? Skal sies at magen min er litt naturlig myk i utgangspunktet så er litt usikker på hva jeg kjenner og hvor jeg skal kjenne ettter. Men magen kjentes ikke sånn ut for rundt en uke siden. Noen som vet???
lita78ღ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Hei Pysekatten Jeg VET ikke, men lå og kjent etter før jeg sto opp i dag. Det må nevnes at jeg har en del ekstra på magen, men syntes å kunne kjenne livmora fra ca 2-3 cm under navlen. Synes også jeg kunne kjenne sidene mellom hoftene..... slik at det ble en liten ball på en måte.... Synes overflaten kjentes ruglete.... Var det livmora tro??
Underveis --> Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Jeg er en klemmer ;-) Jeg klemmer på magen hele tiden. Klarer liksom ikke å la være! Da jeg var 13 uker, så kjentes livmora ut som en appelsin som lå rett under skambeinet (måtte klemme godt nedover). Dersom dere kjenner noe ved navelen, så er det nok ikke livmora. Så langt opp har den ikke kommet ennå. Altså, den kjennes jo ikke ut som en appelsin, men den er rund, og er på den størrelsen. Mitt hotteste tips er å klemme mye, for da kommer dere til å merke forskjell når livmora vokser. Blir kjent med egen kropp, så å si ;-) Kan forøvrig nevnte at jeg ikke kjente livmora oppunder navelen før rundt uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå