Gå til innhold

Hvordan bli kvitt andres katter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så utrolig mange katter i området, og de gjør jo ikke fra seg hjemme... Elsker tydeligvis MINE blomsterbed og jorda under verandaen som også er under soveromsvinduet vårt. Lukter piss når vi lukker opp vinduet.

Vil bli kvitt kattene!! Noen som har forslag? Grønn guffe "Get off my garden" virker, men bare en uke av gangen. Og jeg betaler ikke 100,- pr uke for å holde kattene vekk!! Hvitløk, appelsinskall og tegnestifter hjelper ikke. Heller ikke mårfella... Kjeppjager selvfølgelig de kattene jeg påtreffer i hagen. Hund hjelper ikke. Skal kjøpe piggtråd og sette nederst i hekken rundt hagen, slik at de ikke bruker hagen vår til gjennomgangstrafikk, men noe annet jeg kan legge i selve bedene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sette opp elektrisk tråd i bedet? Selv katter hadde nok lært av det :P Jeg har ikke gode råd selv, tørket mint hjelper men man må drysse rikelig en gang i uka. Ikke så dyrt som en hundrings i uka, men det blir nok fort 20-30 selv om du kjøper store billige poser i en innvandrerforretning.

Skrevet

Du kan jo få deg hund?

Jeg brukte kaffegrut... funka greit det.. :o)

Skrevet

Ikke hørt om mint før, men verdt et forsøk :-)

Skrevet

Har stor hund... Kaffegrut går jo i ett med jorda :-)

Skrevet

Tegnestifter?? Er det virkelig noen som gjør sånt? Jævla dyreplager.

Skrevet

At hund hjelper er en myte. Det eneste som egentlig hjelper er å ha en stor og sterk hankatt selv. Da kan jeg love deg at de andre pusene vil holde seg langt unna :-)

Skrevet

Det er noe i kaffegruten som gjør at kattene ikke gjør fra seg der, men du kan jo sette piggtrådgjerde rundt hvis du må ha noe synlig!? :o)

Skrevet

Det spørs jo på om hunden er mye ute også da.. Hunden vår er mye ute, og det er ikke så mange katter som tusler forbi her da.. :o)

Men enig i at det beste er å skaffe seg katt selv - men jeg regner med at HI ikke ønsker seg en pus lissom... :o)

Skrevet

Jævla naboplager som ikke holder kattene i bånd og plukker opp dritten etter de! Gjør det med hunden min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...