☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 jeg har et par dager igjen til ikm, men har hatt endel symptomer som gjorde at jeg testet..det som er rart at det kom en ekstrastrek, men ikke der det er angitt på bruksannvisningen...hm..den kom helt på andre siden av feltet..har tatt slike tester før, og da har ikke dette skjedd... noen erfaringer?...tror uansett jeg skal kjøpe en dobbel cb, for nå ble jeg spent...
Lykke X 4 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg pleide å få en slags strek på de billigstrimlene, akkurat i overgangen til testsonen, i den enden man tisser på. Om du skjønner hva jeg mener. Men det fikk jeg alltid, selv når jeg ikke var gravid. Jeg fikk ikke positivt utslag på disse testene før IKM-dagen. Kan være greit å kjøpe noen ordentlige tester, men det er kanskje lurt å vente til IKM (hvis du ønsker å slippe å bruke så mye penger på tester ).
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 16. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2008 ja, det pleier alltid å bli en slags strek i overgangen på meg også, men nå var det en svak ved siden av den igjen liksom... hm..blir vel ikke klok før ikm uansett...tror jeg bare drøyer og ser om mensen kommer eller ikke;-) takk for svar, og lykke til videre i sv.skapet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå