Uten fantasi Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg har ikke merket noe endring i brystene i det hele tatt.... Virker som "alle" andre har slike symptomer... Er i uke 7. Kan det komme etter hvert, eller er det et dårlig tegn?
Snikskytteren er storebror! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg er også i uke 7 og jeg er veldig øm i brystene. Men at du ikke er det skal du bare se positivt på. I mitt forige svangerskap merket jeg ikke forskjell på brystene før jeg hadde melkespreng!
Uten fantasi Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Ok, det er omvendt for min del...på denne tiden i første svangerskap var brystene både større og vonde...og nå merker jeg altså ingen ting. Syns det er rart at det er så forskjellig fra gang til gang? Er det ingen andre som har det slik?
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Da jeg var gravid med nr. 1 var brystene vonde og ømme ja.......men nå merker jeg iiiingen ting,er i uke 11 nå!
Nina-med passasjer Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 da jeg var gravid sist hadde jeg veldig ømme bryster, fikk det med en gang, men nå merker jeg ingen ting...
Uten fantasi Skrevet 16. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. november 2008 Det var betryggende å høre! Da er det kanskje fordi vi har vært gravide før da..
1.gang_gravid Skrevet 16. november 2008 #7 Skrevet 16. november 2008 jeg er førstegangs gravid i 7. uke og har merket ingenting i brystene. Har ellers det godt med kvalmhet som er betryggende, men jeg bekymre meg litt for manglende symptomer i brystene fordi, som du sier, føles det ut som noe alle andre har. Jeg har ultralyd i morgen og skal få svar da om dette er et dårlig tegn...
Gjest Skrevet 16. november 2008 #8 Skrevet 16. november 2008 Jeg kjente litt i brystene akkurat i den tiden jeg testet. Etter det har jeg ikke kjent noe. Jeg er 6+2. Jeg skal til UL om 13 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå