simsalabima Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Er det vanlig at testen viser positiv etter å ha ligget noen timer?? Det gjorde den for 2 år siden, og jeg var gravid. Da jeg testet meg igjen i går ble den først negativ, så etter ca 10 min negativ med en bitte liten strek som pekte mot positv. Men kontroll streken slo ikke ut. Så jeg gikk ut fra at jeg hadde tatt en feil, men så i morges da jeg kikket ca 15 timer etter. Var den klart positiv MED kontroll streken i kontroll vinduet. Noen med erfaringer... Jeg begynner å lure på om dette skjer med alle tester etter at de har ligget noen timer. Kan liksom ikke tro at jeg er gravid. Har jo gått på p pille...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Man skal ikke tro på testen etter 10 min.. Du får heller ta en test til om noen dager =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 jeg bruker bare de elektriske, jeg... der står det enten gravid eller ikke gravid, er umulig å tolke det feil... lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå