Lykkelig gravid etter icsi Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Jeg har vært kvalm siden uke 4 og har ikke spydd en eneste gang er nå i uke 10 og spyr hver morgen og er skikkelig dårlig i form, noen flere som har det sånn?? Når pleie det gi seg??
Ayka 09+13+14 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg ble dårlig rundt uke 6,og er i uke 11 nå :/ Er ganske så utslitt og jeg har egentlig ikke noen håp om at dette skal gi seg,men det gjør vel det... Trodde jeg så smått begynte å bli bedre,men nei da,ble mye værre istede! Var bare "stille før stormen" :/ Gleder meg til å kunne nyte det å gå gravid...
ulvepus *venter nr.3* Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 det er individuelt, men kvalmen pleier å avta for de fleste i uke 14-16... noen ner jo såklart veldig uheldig og erkvalmehelesvangerskapet, men det er heller uvanlig. jeg er kvalm selv, og klarer nesten ikke vente til det er over! de andre gangene jeg har vært gravid, har det gått over i uke 14. lykke til!!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Vel.. Jeg var ikke kvalm i det hele tatt med nr 1, dette svangerskapet har jeg vært dårlig siden jeg fant ut at jeg var gravid.. 3+5 når jeg fant det ut.. Nå er jeg 9+0 og har spydd 3-4 ganger hver eneste dag siden positiv test. Kun dagene vi var på ferie jeg ikke var dårlig... Har et lite håp om at det begynner å bedre seg snart! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå