Gå til innhold

Noen med termin 21 juli?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gratulerer alle sammen. Er det noen andre der ute med termin 21 juli. Hvis det, har dere lyst til å dele om hvordan det står til. Føler ikke noe særlig enda. Ber bare om at alt er vel, for vi ønsker det så sterkt.

Gi gjerne lyd fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heihei:) jeg har termin 20. juli, men får vite det helt sikkert på tirsdag:) så kanskje jeg har 21..hehe..jeg har bare merket at jeg er trøtt, men ikke noe kvalme!enda.....:) det stemmer at vi er i ca.6 uke ikke sant?uff kan ikke så mye om det her;)

 

 

hilsen optimist;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Tusen takk for svar. Ja du er jo nærme nok til av vi kan følge hverandre. Vi er nå i 5 uke. Glad for å høre at ikke du heller kjenner noe særlig. Jeg er ikke trøtt enda, men det kommer nok!

Lykke til, til tirsdag håper du for masse god hjelp når du skal til undersøkelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =) jeg har termin 21 juli :) har få symptomer jeg også.. er trøttere enn vanlig og har stadig "mensmerter". Bare venter på andre symptomer... hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har menstermin 22.juli og er 5+6 uke. Sitter å leser at folk tar tidlig UL og t.o.m uke 9 ser de at d er en baby med hjerte som slår. helt uvirkelig. jeg skal til 3D mellom uke 9 og 10, så foreldrene mine kan få et bilde innpakkt under treet på julaften ;)

Merker jeg er veldig trøtt, legger meg tidlig på kvelden, men ingen ømme bryst, ingen magesmerter og ingen kvalme.. men regner med kvalmen er et par uker unna... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! har også termin 21 juli.. Symptomer som kommer og går her.. Litt kort lunte for tiden også! he he, er sikkert ikke lett å bo i hus med! Og så hender det at jeg får noen skikkelige byger med appetitt! Spiste en hel grandi aleine en dag jeg var desperat etter noe å spise. Og det skjer aldri ellers! Skummelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Det var jeg som startet dette innlegget. Tusen takk for alle svar. Kjempe gøy å følge dere som er kommet like langt på vei. Nå har kvalmen kommet for fullt hos meg. Sliter.... Men vil jo heller ha tegn til liv enn ikke noe i det hele tatt. Jeg skal på ultralyd den 16 desember. Så ja dere som skal si i fra hva dere ser og hvordan opplevelsen er.

Lykke til videre alle sammen. La oss holde kontakten.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...