Gå til innhold

Hvor mye blir riktig tror dere? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en eks som har gitt barnet vårt og meg draps- og bortføringstrussler, og også prøvd å ta livet sitt hjemme en dag. Han har har hatt et tidligere besøksforbud, og har fått enda et for 6 måneder.

Vi skal i retten for samvær nå, og det blir selfølgelig ikke no samvær uten tilsyn etter alt han har gjort. Hvor mye samvær blir riktig at han får da? Eller vet dere sånn cirka hvor mye de får i sånne saker?

Er så redd for barnet mitt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å si.. har du noen sakkyndig inne i bildet ? retten lener seg ofte sterkt til hva de anbfaler...og det er jo noe individuellt fra sak til sak...momenter som der teller inn er jo hvor gammelt barnet er, om barnet "kjenner" far.., er barnet trygg på ham, utrygg ettter bråk eller nøytral etc..

Det viktigste for deg blir å stå på samvær under tilsyn så lenge som overhovdet mulig med tilsynspersoner DU kan stole på ! ( ligg unna hans nærmeste familie etc som gjerne ser han som mer uskyldig enn andre ..).

Lykke til !

Skrevet

Jeg har en advokat, og vi har fått utvidet besøksforbudet 2 ganger allerede.

BArnet er 10 måneder (og jeg fullammer), og barnefaren har ikke sett barnet siden barnet var 4,5 måneder.

Jeg vurderer da om det er best med barnevernet som ''tilsynsperon''?

Skrevet

Synes Barnevernet låter som en god idee jeg. De er der for o hjelpe barnets beste. Ta kontakt med di og finn en som du synes er grej.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...