Gå til innhold

Hvor mye blir riktig tror dere? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en eks som har gitt barnet vårt og meg draps- og bortføringstrussler, og også prøvd å ta livet sitt hjemme en dag. Han har har hatt et tidligere besøksforbud, og har fått enda et for 6 måneder.

Vi skal i retten for samvær nå, og det blir selfølgelig ikke no samvær uten tilsyn etter alt han har gjort. Hvor mye samvær blir riktig at han får da? Eller vet dere sånn cirka hvor mye de får i sånne saker?

Er så redd for barnet mitt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper han får null samvær.

Men hva retten bestemmer vet jeg ikke, men utifra det du sier så høres det ut som om du har en god sak. Og hvertfall hvis du kan bevise drapstruslene fra han.

Skrevet

Vel, det håper jeg gså, da han egentlig ikke bryr seg om barnet, men bare trenger samvær for oppholdstillatelse.

Men er det ingen som vet hvor mye samvær man kan få når det er under tilsyn?

Skrevet

Oppholdstillatelse?? Selvfølgelig, visste jeg det ikke. Pass på hvem du puler ikke vær så naiv!

Skrevet

Herregud for et svar, anonym!

HI, jeg aner ikke svarene på det du spør om, ville bare si at jeg håper du klarer å forhindre samvær. Høres forferdelig ekkelt ut!

Skrevet

vil tippe på noen timer 1, max 2 dager i mnd med tilsyn.

Men kjenner jo ikke saken mer enn det som står her.

Skrevet

Jeg sitter ofte i slike saker hos fylkesmann.

Vanlig i slike tilfeller er ofte 1 gang pr mnd med tilsyn. Av og til spesifisert med f.eks. 4 timer

Skrevet

Ingen kommentar til deg anonym, kan du ikke komme med noe fornuftig, så synes jeg du kan holde munn :)

Til dere andre, takk for svar :) Barnet mitt er 10 måneder, og jeg fullammer. Han tar ikke morsmelkerstatning eller lignende. Så det spiller vel litt rolle det også. Barnefaren har ikke sett barnet siden barnet var 4,5 måneder.

Skrevet

Om han er så liten blir det nok litt anderledes...

Kanskje 1,5 time hver 14. dag med tilsyn av deg pluss evt barnevern... Kommer an på hvor alvorlig de mener det er og om det er trygt nok for barnet med bare deg sammen med dem.

Oftere med små barn pga kort minnespenn...Men siden du ammer blir det ikke borte fra deg. For din og barnets skyld, am så lenge som overhodet mulig!!!

Skrevet

Han har jo besøksforbud, så jeg tvilte på at jeg kunne være der, kanksje, vet ikke helt jeg :|

Uff, ikke lett det her! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...