selma07 og engel Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Har vært hos en venninne, og hatt en herlig kveld! Kjenner at touchen ikke funker som vanlig, og ser på det som et godt tegn!! Natta alle sammen!! Gode klemmer fra meg!!
dritgrei hei hei! Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Så deilig!!! så godt å kose seg helt til skriveatomatikken blir borte! Håper du har sovet godt, og at du fikk lufta ut litt høy skulderføring og bekymringer!!! god klem fra
Sara Rompompei Skrevet 18. november 2008 #3 Skrevet 18. november 2008 Er det ikke hærlig med slike kvelder.... Tror nesten man skulle dytte inn noen sånne kvelder i kalenderen litt oftere. Det er jo rett og slett vidundermellisin mot hverdags-orkemas ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå