UnePune äntligen hemma! Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Hvis dere vil se?! http://juneaakre.blogspot.com =P
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Åhh du er så flink! Ønsker meg symaskin, men tviler vel for at den får kjørt seg like mye som din. Men har planer om legoteppe/pose og hundedekken så snart jeg klarer å lure mamma til å låne meg sin maskin. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå