Gå til innhold

Er det mange som er her inne hver dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vel stort sett inne å tar en titt hver dag...=P

Skrevet

Nei. Var det før men den siste tiden har jeg bare vært innom av og til på kveldstid,

Skrevet

MYE før, men etter jeg begynte jobbe..

*pjuuu*

Dalt rett ut av siden her, titter innom tre-fire ganger i uken ca.

Skriver vel ca 2-3innlegg når jeg er innom.

Før lå jeg vel liksom i midten av debattlisten, hehe ;o)

Men, avvent??

Nei...

:o)

Skrevet

Huff ja.... så lenge jeg er hjemme så er jeg innom noen ganger i løpet av dagen. The night is my primetime!

Skrevet

Huff ja. Er her alt for mye! Har egentlig andre ting å gjøre, men er rett og slett blitt hekta......:-P

Skrevet

er her ofte ja, flere ganger om dagen, men ikke alltid jeg har tid eller ork til å svare noen da...skjeldent jeg lager innlegg selv.

Skrevet

Jeg er innom hver dag jeg ja;) Visst jeg går glipp av DiB en dag får jeg abstinenser!:P

Skrevet

Er innom maaange ganger i løpet av dagen. Særlig på kveldene, når jeg sitter her alene.

Skrevet

Jeg er innom daglig i perioder, så kan det gå ganske lang tid til neste gang jeg er innom:) I det siste har jeg vært innom daglig. Kommer an på hvor i turnusen jeg er, årstid og hvor mye vi ellers har å gjøre...

Skrevet

Jepp. Flere ganger om dagen også..

Skrevet

Var her endel før men så ble det litt for jeg er verdens beste mamma som sitter hjemme 24 timer med mitt barn ikke slipper verden inn og Frp vennlig her inne da fikk jeg totalt nok. Men i dag kjeder jeg meg =0) Men ser nå ut som det er blitt noen vettuge folk her igjen.

Skrevet

Jeg er visst her hver dag jeg også jo:) Her og Prematurbarna. Syns det er mange vettuge folk her. Og nå er jo jeg også her, hehe;)

Skrevet

er stort sett innpå hver dag ja:)

Skrevet

Er nok inne å titter hver dag. Mest på kveldene da jeg er i full jobb, og nei, jeg Dibber ikke på jobb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...