♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 Har drukket litt idag, har vært ute med jobben og byen etterpå, det er snakk om tre glass vin, og en irish coffee.. Hadde postiv EL test tidligere i dag samtidig som jeg hadde det igår.. Tok en test når jeg kom hjem nå og da gjorde den ikke utslag på EL lenger.. Så tenkte kanskje det var alkoholen som gjorde det..
Babyønske �� Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Tror ikke alkohol har innvirkning på eggløsningen når det er så tett på den nei. Det er nok helst at LH-stigningen hadde nådd toppen som gjør at testen slår ut og at egget dermed er i ferd med å slippes. Så da er det bare en ting å gjøre:-)
EnNySpire:) Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Det er noen som sier at alkohol kan påvirke EL, men jeg tror ikke på det:) Da jeg overhode ikke planlagte å bli gravid, festet jeg,røyket og levde livet... Og vips, så satt spira der... Men er nok forskjellig fra peron til person... Men den beste måten å bli gravid på tror jeg, er å leve livet som vanelig og ikke gå rundt å "tro"at vi er gravide... For jeg ser det på mange at når man slutter å prøve, og lever livet sitt vanlig blir gjerne gravide.. Men det kan jo tenkes at det er bare er en tilfeldighet og da:)
Musemor med tre søte små Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 EL-tester reagerer på det hormonet kroppen skiller ut like før eggløsning. Når egget er sluppet blir testen negativ igjen. Egget er normalt fruktbart i 24 timer. Mest sannsynlig er egget ditt sluppet. Så kom deg vekk fra BiM/DiB og hopp i seng ;-)
♥Vesla-nov 09♥Baby-juni 12♥ Skrevet 15. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2008 Ja, jeg regnet også med at egget var sluppet og at det var derfor den ikke var positiv lenger, men ble litt usikker, siden jeg hadde drukket. Ble ikke noe sengekos igår kveld, men i dag tidlig, så da får vi håpe at det holdt:) Hadde sex på onsdag og torsdag også, så får håpe at det ikke var helt idiotisk å ikke ha seg igår, men jeg hadde sovna inatt når gubben kom hjem så da ble det vanskelig;) Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå