Piri Skrevet 15. november 2008 #1 Skrevet 15. november 2008 om jeg gir henne en boks i hard plast eller en ball beregnet for hunder å leke med? Nå snakker jeg om kaninen, altså Hun bor sammen med ei gammel røy av et marsvin og hun er ikke interessert i å leke. Hyler og biter fra seg når kaninen (født sist i mars) klenger seg på henne og vil leke. Hun er jo nå en del større enn marsvinet så det kan gå litt hardt for seg. Da får hun juling av gamla. Nå har de fått et enormt bur å boltre seg på og marsvinet et lite hus å søke tilflukt i når leken blir for vill. kaninen hopper og spretter og børner all sagflis ut av buret. Hun elsker å ta matskåla og løpe runt med den og kaste den rundt. Gjerne med mat i. Derfor må jeg vel ha ei matskål som henger på veggen. Men kan jeg gi henne en litt mykere ting å leke med? Sånne som er beregnet for hunder f.eks.? Når hun er løs er favorittleken my little pony, men de går så fort sund, og da blir det bare tårer og tenners gnissel på hestens rette eier....
2 Sommerbarn Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Nå er det for sent ser jeg.....jeg klarte å overse setningen "Nå snakker jeg om kaninen, altså:)". Jeg leste nettopp innlegget ditt om datteren din på 15...huff da. Satt her og forstod ingenting...nei nå er det på tide med senga!!!
Gjest Sauen - uke 13 Skrevet 17. november 2008 #4 Skrevet 17. november 2008 HEhe, det innlegget ble veldig morro om man overså kanin, og forestilte seg jente på 15... har ingen forslag forresten... egentlig tror jeg ikke jeg husker spm engang, hang meg opp i dette, men jeg kan jo alltids dytte litt=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå