*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Når dere reise hadde dere lege erklæring med dere? og hvor langt var dere på vei?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Jeg reiste innenlands da jeg hadde ca 3 uker igjen og hadde med legeerklæring... Ingen bad om å få se den, da... (SAS) Men det var ingen behagelig opplevelse å fly! Da vi lettet hadde jeg ungeni blære og da vi landet hadde jeg ungeni halsen! hehe Hos SAS er regelen at skal du reise innlands må du ha legeerklæring når du har 4-2 uker igjen, under 2 uker har du ikke lov å fly...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 15. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2008 Tusen takk for svar:) Jeg bare lurte på om man skulle ha med seg papir uansett så man ikke blir "kasta av" fordi det blir ord mot ord?!
monebj - 111008 <3 Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Jeg dro til Nederland når jeg var ca 5 måneder på vei, med Sterling, men hadde ingen legeerklæring. Gikk helt fint Heldigvis hadde jeg ikke så veldig svær mage enda, for det hadde ikke funka på de små plassene der
Mammahjertet Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Jeg fløy fra australia når jeg var 30 uker, og trengte ingen papirer. Var med tre ulike selskaper, og ikke noe broblem.
siddismamma Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg har reist mye i svangerskapet trolig 15-20 flyreiser. Siste gang var i uke 31, og da hovnet bena så mye opp og jeg følte meg så uvel eterpå at jeg kansellerte en reise jeg skulle hatt to uker senere. Men samtlige av de andre reisene gikk fint. Anbefaler deg å ta med en terminbekreftelse for sikkerhets skyld. Jeg ble bedt om å vise det på Heathrow i uke 31. Er ikke så enkelt for flyplasspersonalet å vurdere ut fra magestørrelsen hvor langt man er på vei
74skytte Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Jeg var bare 20 uker på vei da jeg var ute og fløy, men tenkte ikke på at jeg skulle ha noe sånt. Kanksje ikke så nøye heller når man ikke er lengre på vei. Men jeg vil bare anbefale deg å kjøpe støttestrømper som du kan ha på under turen.
corleone Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Kan også bekrefte hovne ankler Var circa midtveis sist jeg fløy. Men ingen papirer måtte jeg vise til.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 16. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2008 Tusen takk for hjelpen jenter:) Jeg tror jeg tar med papirer og støttestrømper på turen så er jeg sikker på begge deler:)
Pusemamman Skrevet 16. november 2008 #10 Skrevet 16. november 2008 Ikke for å skremme noen, men dere er klare over at man får litt stråling når man er oppe i fly? Jeg tenker, vi prøver jo å unngå unødvendig røntgenstråling i svangerskapet, så kanskje skal man vurdere hvor mange flyreiser man tar også? Ikke fordi det er de store doser, men hvis man flyr 20-30 ganger som noen skriver her oppe, så er det kanskje noe å tenke på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå