Gå til innhold

jeg er ikke mye grei :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvertfall hva jeg tenker.. er såå inni hampen sjalu. samboeren min vet om dette.. å vi prater om det sånn at det ikke skal tære på oss..

men jeg kjenner det stikker bare han går ut med kompiser uten meg :S bare etter jeg ble gravid da er 33+4 på vei.

jeg "krever" liksom at han er med meg HELE tiden.. akkurat som om jeg må kontrollere han..

han finner seg selvfølgelig ikke i det da. vi krangler heller aldri om det. for han vet at jeg er ikke sånn for å være slem eller vil gjøre livet han sitt surt.. han passer på å sende meldinger å fortelle hvor mye han elsker meg osv når han er ute..å han er veldig flink til å alltid klemme ig kose på meg å fortelle meg hvor mye han setter pris på meg..

han sier rett ut at han har et behov for å være sosial uten meg.. vi er jo sammen hver dag i uka. så han har ca en dag han er ute med gutta i uka..

men uansett så blir jeg sjalu :S

noen flere som ikke nødvendigvis gjør noe ut av sjalusien sin, men føler at det bare blir litt for mye av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off :( det må gjøre vondt det.. hvertfall i din situasjon hvor en faktisk er ganske maktesløs.. ikke at en har så mye makt i min situasjon, men det blir jo litt annerledes..

hvordan føles det nå da?

Skrevet

Her har det egentlig vært litt motsatt.. Kunne ha det litt sånn før jeg ble gravid, alt ettersom hvem han gikk ut med. Og det skal sies at han ikke går ofte ut uten meg.

Vi liker å gå ut sammen, og gjør det gjerne med andre par. Vi venter første nå, og han har vært ute noen ganger alene. Men, nå har jeg følt meg mye mer "trygg".

Vet ikke, hører jo flere som blir mer sjalu mens de er gravide, men jeg har altså vært motsatt. Føler vel litt at vi blir mer "knyttet" til hverandre nå.

Men uansett ikke noen god følelse, det er sikkert. Det eneste man kan gjøre er jo å prøve å senke skuldrene og tenke at det er tross alt deg han ønsker å stifte familie med nå .-)

Skrevet

vi er også blitt veldig knyttet til hverandre.. har åpnet oss på en helt ny måte faktisk.. derfor jeg kan være så ærlig med han ang sjalusien min.. det er veldig godt..

heldig du er da:)

Skrevet

Huff, nei.. Vet ikke helt. Vet jo at han kommer til å møte ei etterhvert. Og jeg har bestemt meg for at jeg skal gjøre alt jeg kan for å ønske henne velkommen, siden vi uansett alltid kommer til å ha kontakt. Nå går det greit, men vet det kommer til å bli vanskelige dager, og noen lettere. Så lenge han er ærlig og sier ifra nå det skjer noe, er det greit. Er egentlig bare det jeg vil, orker ikke å bli "overrasket". Og han er utrolig snill som hører på det jeg sier og er ærlig mot meg. Han hadde ikke trengt det, for jeg har jo egetlig ikke noe med det han gjør. Må jo også si at kjæresten din er veldig snill! Jeg trenger også bekreftelser på at han er glad i meg hvis han er ute uten meg, hvis jeg har kjæreste. Jeg er veldig vanskelig sånn, så er vel derfor jeg ikke har funnet en som er tålmodig nok. Har nok noe å gjøre med at jeg har blitt såret så mange ganger at jeg ikke vil bli det igjen. Forstår så utrolig godt hvordan du har det! ta vare på mannen din, han høres veldig god ut! :)

Skrevet

han er et virkelig funn.. hvertfall som holder ut med meg med et smil.

for jeg har også slitt med det med forhold. pga jeg har blitt for fort sjalu å da har jeg tatt avstand. men han er den første som har "satt meg på plass" sagt at det er ikke sånn det funker hehe.. med glimt i øyet da selvfølgelig..

ønsker deg masse lykke til :)

Skrevet

Jeg liker deg 1 smule, søt er du:)

Skrevet

Ja, må innrømme at det er godt å kunne slappe litt mer av i forhold til dette.

Håper det går bra med deg, vil kanskje bedre seg når magen har blitt litt mindre :-) (Har selv termin i disse dager så det er ikke frekt ment ang. magen .-) )

Sambo her er forresten også flink til å sende txt når han er ute, hjelper godt på det. Er ikke like flink til det selv, ikke etter et par øl i alle fall..

Og etter hva du skriver i første innlegget er jeg ganske så sikker på at du egentlig ikke har noe å frykte. Men, er ikke lett når hodet og hjertet "snakker" hver for seg.

Skrevet

Takk :) Har funnet ut at hvis jeg ikke bryr meg om hva de gjør, så er jeg ikke forelsket... Synd det der, ødelegger jo veldig. Blir aldri hysterisk eller sinna, bare lei meg. håper vel på å møte en omtenksom mann som kan takle meg også. Søsteren min er lik meg og har klart det, han skulle bare hatt en eldre bror ;) Er bare glad bf holder ut med meg som venn også, er jo ikke normalt at venner skal ta sånne hensyn. Så litt heldig er jo jeg også. ;) Natti natt

Skrevet

kunne ikke hatt et bedre svangerskap :) men jeg merker at magen setter en virkelig bremser for ting.. klarer ikke helt koble den ut. den er liksom der uansett :P off.. det var litt slemt.. vi er fryktelig glad i magen å stryker og koser med henne hver dag..

meeeen jeg ser frem til litt "privatliv" hehe..

termin i komminga?? sååå gøy :D:D krysser armer og bein for at knerten kommer fort og greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...