*emeline* Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Ja så kom jeg meg endelig inn hit også Er nå 12+1 (på lørdag) og det føles deilig å være kommet så langt. Magen min er begynt å vokse bittelitt, men føler meg veldig oppblåst. Forma er det så som så med, litt opp og ned, blir fort trett, og blir kvalm hvis jeg ikke får i meg mat nøyaktig hver 3. time eller før!! Skal til jordmor først når jeg er 13+3, grugleder meg!! Redd for at hun ikke skal finne hjertelyden! Hvordan er formen til dere som er kommet like langt?
Linnpija_88 Skrevet 15. november 2008 #2 Skrevet 15. november 2008 Heihei! Jeg er 12+2 i dag og formen min går opp og ned kan man si. Trøtt hele tiden og kan sove mye. Begynner å reagere på visse lukter og derreter brekker jeg meg. Har sinnsykt vonde bryster og magen strutter frem. Vokst kjempe fort. Har en del voksesmerter. Spiser hver tredje time, vist ikke blir jeg uggen. Men blir som regel sulten etter 2. og jeg springer konstant på toalettet Er rart hva som skjer med kroppen altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå