Gå til innhold

Endelig hjemme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da er vi utskrevet og tilbake i tebekaa-heimen. Endelig!

Den siste uken er noe av det mest slitsomme og forferdelige jeg noengang har vært med på. Ikke noe særlig å gå i konstant alarmberedskap og ikke vite noen verdens ting hva som feiler det syke barnet ditt, samtidig som du skal være positiv informant for slekt og venner og positiv mamma for de andre ungene.

Mye lettere å være hjemme igjen selvsagt og veldig deilig å slippe all stikkingen og klemmingen på den lille bleke kroppen. Men samtidig veldig sårt og trist å se hvor skrøpelig hun er. Måtte finne fram "ligge-leker" og leke-madrasser igjen. Hun er fortsatt ikke i stand til å hverken sitte, krabbe, stå eller gå. Klarer såvidt å snu seg til siden for å få tak i leker som ligger på gulvet. Og dette er samme jenta som lærte å gå for 2 måneder siden:-(

De fant aldri ut hva som feiler henne, men hun er nå feberfri, spiser og drikker, så da var hun frisk nok til å få komme hjem. Hun har til og med krefter til å gråte, så da er vi sikkert på rett kurs:-) Bare at det tar veeeldig lang tid. Gleder meg veldig til å få henne tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff!! ekkelt! Det er så kjipt når de ikke klarer å finne ut av hva som er galt med de små! Håper at det bare går seg til, og at alt ordner seg for dere! Det er deilig å få tilbake ungen sin!! Lykke til, og god bedring! Gode klemmer fra Selma og mamman!!

Skrevet

fy søren dette er jo helt grusomt!! hvorfor finner de ikke ut hva som skjer med ungene våre?

dette er jo sjette, nei falktisk sjuende eller åttende eksempelet bare her inne på "modne", på at legene ikke finner ut hva som skjer med ungene våre. vet du jeg syns det er skummelt, og jeg lurer på om det er for lite forskning på pediatri??? er det det det heter forresten?

jeg syns egentlig det er godt at dere er hjemme igjen, men jeg sender avgårde store klemmer til deg og til dere som ser at den lille vennen må starte fra skrach.

klem klem klem

Skrevet

Stakkars lille jenta di og stakkars stakkars stakkars mamma'n hennes. For en mamma som deg som lever og ånder for barna dine og som helst vil ordne alt mulig og enda litt til, er det uutholdelig å bare kunne se fra sidelinjen. Jeg skjønner at jeg ikke har skjønt hvor ille det har vært og at du har vært veldig positiv overfor oss som har blitt informert.

Det tar sikkert litt tid før hun er sitt vante jeg igjen. I morgen sitter hun kanskje og så om noen dager kan hun sikkert krabbe. Plutselig løper hun rundt med det vanlige strålende smilet sitt.

Stor klem fra meg til dere og masse masse god bedring til den lille snuppa di.

Skrevet

Så deilig å få jenta si hjem igjen. Og så er det bra hun er feberfri, og kan spise og drikke igjen.

Nå har hun sikkert blitt utredet masse, og mange farlige ting har blitt eliminert, og det er jo en trygghet, selv om man ikke kunne finne ut hva som feilte henne.

Håper det går bra med henne og dere nå.

God klem fra

Skrevet

hei! Kanskje hun og du kan ha glede av litt musikk nå? Vi har sånn glede av det her i huset for tida! Vi har en barneplate med Eldbjørg Raknes, som synger Inger Hagerup-dikt - den er kjempefin, kjenner du den?. jeg fant en sang på nettet fra plata, (Vepsen", men det er ikke vår favoritt, da, det er nemlig Fru olsen!) - sjekk http://www.eldbjorgraknes.com/ .Plata heter "Det bor en gammel baker". Forresten, kanskje er den litt masete...? Jeg sender i alle fall gode ønsker og klemmer til dere!

Skrevet

Så deilig :) All fremgang er positiv:)

Fantastisk å få komme hjem og leve litt normalt igjen.

Skjønner godt du er sliten, jeg har gått slik i 2 mnd nå. Tror faktisk jeg aldri har vært så sliten før, uten mulighet til å være det. Så tar det jo fullstendig nattesøvnen..

Håper hun kommer seg kjapt og er seg selv snart igjen.

Vanskelig å ikke få vite noe. Men det Dritgrei skriver her, jeg tror de sjekker mer på barn. På voksne avfeier de raskere og setter mulige diagnoser. Men på barn tar de grundigere undersøkelser og det skal mer til før de gir seg. Og om de ikke finner noe må de bare konkludere med at det er en nøtt, at de ikke aner.

Har vært noen uker på sykehus nå, og de er noen vannvittige resuser som har blitt brukt på lille snupps og alle de andre barna på avdelingene vi har vært. De skulle vært flinkere til å kontakte utlandet da i slike usikre tilfeller, men er litt prestisje i ting skjønner jeg.

Dette skulle vært i egen tråd tror jeg, beklager.

Det var utrolig godt å høre dere er hjemme igjen, og ønsker dere god bedring.

Klem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...