Twintipp og himmelblå Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Han står og barberer seg og har pakket baggen sin for å reise på tur alene i morgen:-p På den såkalte årlige turen med hans venner.. Altså de reiser bort for å se på ishockey, sover på hotell og har julebord med hans venner på kvelden. Jeg valgte å være hjemme og dra på fest med jobben min istedet.. Rett og slett fordi jeg ikke interesserer meg overhodet for ishockey, for at jeg ikke gidder å tralte gatene der nede med en gjeng som i hovedsak ikke er mine venner (men hyggelige da) og rett og slett for at jeg ville heller dra på jobbfest. Jeg jobber og studerer så mye, må gi avkall på omtrent alt som er av festligheter for jeg jobber mye i helgene og vil være med familien. Så når jeg første har en "frihelg" fra alt vil jeg gjøre noe JEG vil. Føler meg allikevel så slem nå.. Og vet flere har reagert på at jeg ikke blir med.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 kos deg med dine venner i morgen du. dere får det sikkert gøy begge to.
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Jada, satse på det:o)) Og tror det! Jeg er ihvertfall KLAR!)) Sitte hos en arb.kollega noen timer før, drikke vin, ordne oss og slarve.. Gleeeeeeder meg!!!!
Mom2Two Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Kos deg! Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet i det hele tatt. Jeg er sjeleglad for at mannen har julebord uten følge på sin jobb, og det samme for meg.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Hvorfor i all verden føler du deg slem? Og hvorfor i all verden har andre reagert på at du ikke blir med? Kan tenke meg han får en skikkelig koselig tur med sine kamerater selvom du ikke er med, og at du får en kjempefin fest med jobben din! =) Hvorfor skal du måtte være med på noe du egentlig ikke bryr deg om.. Kos dere begge to =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå