Gå til innhold

Stikkende / rykkende smerte i underlivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tre ganger den siste tiden bråvåknet av en stikkende / rykkende intens smerte i underlivet - nedover i skjeden føles det som. Det er bare ett "rykk" på en måte, så er det borte. (Er i uke 31)

Ordentlig skremmende synes jeg!

Noen som har opplevd dette og vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare babyen som sparker/slår da? Jeg får sånne stikk når han beveger mye på seg, kjennes nesten ut som han prøver å grave seg ut..hehe.. ;)

Skrevet

Tror jeg opplevde noe som kan sammenlignes natt til i dag. Våknet av en forferdelig vondt på siden av skambenet. Var så trøtt og halvt i ørska, sovnet igjen fort da smertene ga seg etter noen få minutter, så husker ikke HELT i detaljer. Bare husker at jeg tenkte at det ikke var mensaktige-smerter, så da slo jeg meg til ro med at det ikke var noe farlig. Er i uke 30. Jeg TROR kanskje det kan være babyen som graver seg ned i bekkenet. Jordmor kjente iallefall hodet til den lille i bekkenet i går når jeg var på kontroll.

Skrevet

Kanskje det er lillegutt som kommer med et kraftig spark nedover på en måte ja...

Skrevet

jeg har også opplevd at jeg får vondt foran og skambeine.

Jeg er i uke 30 nå og jordmor sa om mandag og da sa hun at hode lå nede i bekkene. Ble i uke 30 fredag i dag/går eller åssen man ser på det.

Skrevet

Er nok bare babyen som trykker hodet nedi bekkenet da sikkert. Dette var akutte smerter jeg opplevde, som varte i noen få minutter altså. Ellers kjenner jeg at det er vondt foran på skambenet. Det er nok bekkenløsning rett og slett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...