Lina&William Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Har tre ganger den siste tiden bråvåknet av en stikkende / rykkende intens smerte i underlivet - nedover i skjeden føles det som. Det er bare ett "rykk" på en måte, så er det borte. (Er i uke 31) Ordentlig skremmende synes jeg! Noen som har opplevd dette og vet hva det kan være?
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Er det ikke bare babyen som sparker/slår da? Jeg får sånne stikk når han beveger mye på seg, kjennes nesten ut som han prøver å grave seg ut..hehe..
Giinaღ Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Tror jeg opplevde noe som kan sammenlignes natt til i dag. Våknet av en forferdelig vondt på siden av skambenet. Var så trøtt og halvt i ørska, sovnet igjen fort da smertene ga seg etter noen få minutter, så husker ikke HELT i detaljer. Bare husker at jeg tenkte at det ikke var mensaktige-smerter, så da slo jeg meg til ro med at det ikke var noe farlig. Er i uke 30. Jeg TROR kanskje det kan være babyen som graver seg ned i bekkenet. Jordmor kjente iallefall hodet til den lille i bekkenet i går når jeg var på kontroll.
Lina&William Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Kanskje det er lillegutt som kommer med et kraftig spark nedover på en måte ja...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 jeg har også opplevd at jeg får vondt foran og skambeine. Jeg er i uke 30 nå og jordmor sa om mandag og da sa hun at hode lå nede i bekkene. Ble i uke 30 fredag i dag/går eller åssen man ser på det.
Giinaღ Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Er nok bare babyen som trykker hodet nedi bekkenet da sikkert. Dette var akutte smerter jeg opplevde, som varte i noen få minutter altså. Ellers kjenner jeg at det er vondt foran på skambenet. Det er nok bekkenløsning rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå