tiny med 3 små:) Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 som er sååå lei av å gå gravid.......?! har 3 uker igjen nå, men føles som en evighet.... vil bare ha ut lillegutt nå!!!!
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Er kjempe lei selv jeg,har 1 uke til termin idag,og kjenner at lillegull godt kan komme ut nå ja:p Tror jeg har prøvd alt av kjerringråd for at noe skal skje,men ingenting skjer!! hehe:p Må nok bare regne med at det skjer før jul;)
romjul-1gangsmor Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 nei det er ikke bare deg.. jeg har 6 uker igjen og er veldig spent. Jeg gleder og gruer meg på en gang. Siden det er mitt første svangerskap har jeg masse rare tanker som flyr rundt omkring. sliten har jeg også rukket å bli så jo mer sliten jeg blir jo mer gleder jeg meg til å føde min gullgutt
tiny med 3 små:) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 ja, hvis du bare har en uke igjen så skjønner jeg at du også er lei.... dette er din første ja? her er min 3. minste pia er bare 1 år og 4 mnd, ble gravid igjen når hun var 6 mnd. så det føles som jeg har gått gravid i 2 år sammenhengende.... helt grusomt!!! skal bli sååå godt å bli ferdig:) har ikke prøvd noen kjerringråd, har lissom ikke helt troen på det.... det skjer når det skjer.... men kan godt skje NÅ!
tiny med 3 små:) Skrevet 14. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2008 vet hvordan du har det.... ikke noe arti å grue seg til fødsel, men det tror jeg alle gjør.... siden dette er min 3 så vet jeg lissom hva jeg skal igjennom så jeg har gruet meg bare verre, men nå går jeg bare å gleder meg til å få vondt!! rart å si det, men da vet man vaffal at noe er på gang:)
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Jeg er også begynt å bli lei nå..... Har 5 uker igjen, og DET føles som en evighet. Er min andre, hadde en superfin fødsel med førstemann så gruer meg ikke så mye, mest spent på når det skjer!! Og gleder meg masse til å få holde han og koose med han og se hvordan den vordende storesøster kommer til å reagere på sin nye lillebror.. ååååå!! Gleder meg..hehe.. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå