Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Ikke hva dere kler, men hva dere synes er pent på andre? Hva er det absolutt flotteste dere ser på ei dame? Klesstil Væremåte Sveis Og hvor gammel er du? Moro å se hvor forskjellig smaken her inne er, og om det kan forbindes med alder.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Jeg liker fargerike mennesker med flotte smil. Det flotteste jeg ser på ei dame er et åpent, nysgjerrig blikk og en munn det kommer vise ord ut av. Jeg er forøvrig rukket å bli 27,5 år gammel;)
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Enig!! Fargerike mennesker! Både i klesstil og humør Man bør være individuell og åpen. Noe som alltid varmer er et smil, enten du kjenner personen eller ikke. Noe jeg også finner veldig positivt hos andre er selvironi!! 25 år, forresten Eller.. Skal jeg heller si 25, 5 ;D
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg liker intelligente og litt intense damer. Typete sveis. Gjerne litt avantgarde klesstil, men på en subtil måte - ikke sånn "se på meg jeg er så spesieeeellllll". Diskrét bruk av designervarer er prikken over i'en! Slike damer får meg alltid til å gjøre en double take!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå