Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Ikke hva dere kler, men hva dere synes er pent på andre? Hva er det absolutt flotteste dere ser på ei dame? Klesstil Væremåte Sveis Og hvor gammel er du? Moro å se hvor forskjellig smaken her inne er, og om det kan forbindes med alder.
erteposen + 4 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Den var vanskelig. Jeg liker vedlig mye på andre, spesielt de som har en gjennomført og alternativ stil de bærer med stolthet. Jeg blander de t0 stilene jeg liker best: rock´n roll fra 60 tallet og nostaligisk 1920 med lag på lag. Har langt sort hår, og passer ikke med kort selv om jeg digger det på andre.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 40 og 50-tallsstil. bombe ikke sant? hehe.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 Jeg synes perleøredobber, bluser og sorte ordentlige bukser gjør seg veldig, men nå skal det sies at jeg muligens er litt bertete av meg, også. Synes også det er pent med en fransk flette.
Gjest Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 Hehe, artig. :-) Jeg bare elsker perleøredobber, har de i alle størrelser og varianter selv! :-)
Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Selv syns jeg en rocka, men feminin stil. Gjerne skjørt og kjoler, i duse farger. Men inntilsittende på de plassene man er stolt av, for å fremheve den kroppen man har. Nostalgisk og uskyldig preg. Langt hår og store øredobber. Væremåte: Selvsikker, men ikke brautende. Snillhet og åpenhet mot de rundt. Lett for å smile, og har tydelig omsorg for andre. Jeg er 25.
Gjest Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Her er det 60-tallet som er favoritten. Kan stjele litt fra 40- 50- og 70-tallet innimellom også.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Klesstil er litt vanskelig, for feks 70-tallsstil er jo så bred at en person ikke nødvendigvis passer alt som favnes av stilen. Men jeg er svak for feminine stiler som feks 50-tallsstil, litt femme fatal, men også alternative der man ikke nødvendigvis gjør som "de på tv", men finner sin egen mote, så lenge man tar hensyn til kroppsform og type slik at det kler den enkelte.. Væremåte, vel så lenge folk er seg selv... Hårsveis bør stå i stil til ansiktsform og type frst og fremst, deretter i forhold til stil forøvrig. Og jeg er (kremt) 29...
cherry coke Skrevet 15. november 2008 #10 Skrevet 15. november 2008 Stilen jeg liker best er rocka men feminin. Klassisk og elegant ispedd litt rock n' roll. Synes det er attraktivt at kvinner sminker(ikke overdriver) seg og bruker litt tid på utseende sitt. Den 100% naturlige looken er altså ikkeno for meg . Noe av det værste jeg ser et mye kløft og musekorte skjørt, gjerne samtdig=) Væremåte; selvsikker, positiv, litt klasse er å foretrekke. Men man må være seg selv..falske mennesker er det værste jeg vet. Jeg er 29 år ung.
Piken på landet Skrevet 15. november 2008 #11 Skrevet 15. november 2008 Etterhvert som jeg blir eldre, har jeg endret ganske mye smak. Jeg har likt best litt rocka eller sporty stil tidligere, men nå som jeg nærmer meg 30, så begynner jeg mer å mer å like det mer elegante og tidløse. Som en over her skrev; perleøredobber, bluse og en fin bukse. For de som kler høye hæler så er jo det kjempefint. Syns langt hår er nydelig på de som klarer å gjøre mer ut av det enn bare en hestehale, men syns også en klassisk bob er fint. Væremåte kan jeg like så mangt, jeg er som en kammelon tror jeg, som går godt overrens med de fleste. Men en barnslig, egosentrisk væremåte er vel lite tiltrekkende for de fleste. Jeg liker utadvendte damer som er lett å få til en samtale med. Og så setter jeg jo pris på en viss grad av intelligens :-)
Supermamm Skrevet 15. november 2008 #12 Skrevet 15. november 2008 HI hvor er nicket ditt? Har aldri sett helt blankt før....
Gjest Skrevet 15. november 2008 #14 Skrevet 15. november 2008 Jeg har blankt nick Det er det som er nicket mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå