Fruktjuice-og-vann-lensmann... Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 jeg lurer på om det er noen vits i å kjøpe det, hun er tre og et halvt. ser for meg at tilogfra barnehagen kan bli tungvint når lillesøster ligger i vogn..
~sjiraff~ Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Her var snuppa 3 år og 5 mnd da junior kom. Hadde tenkt å kjøpe søskenbrett, men ombestemte meg egentlig rett etter at han ble født. Det er jo ikke nødvendig til et barn som er så gammelt. Og det har heller ikke vært noe problem. Vi går til bhg nesten hver morgen, og det tar ca 30 minutter i hennes tempo. Går kjempefint.
Tigerjenta_ Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Hvor langt må dere gå? .. 10 min. - 30. min - en time.. ?? Selv mener jeg at en på 3.5 år fint kan bruke bena sine selv i de fleste sammenhenger. Jo flere "goder" de har jo latere og mindre gidder de gå selv. Like greit og lære dem at beina er til for å brukes tidlig. Men skal dere gå i 30. min - En time er det jo greit og ha et søskenbrett med seg som kan brukes etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå