Gå til innhold

Er det stor overgang fra to til tre barn..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns personlig overgangen fra ett til to barn stemmer godt overens med " En er som en, to er som ti!" .. hvordan er det da med tre barn? Som tredve..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på, da vi har lyst på nr. tre etter hvert :)

Er også veeeldig enig med den "....to er som ti" frasen.

Skrevet

Jeg synes overgangen fra 0-1 barn var størst =P

Har man barn(små) er det kjør fra morgen til kveld uansett! Hehe! Egentiden er det jeg savner, og jeg har like mye egentid nå som vi har 3 som når vi hadde 1. Barna våre er 4, 2 og 1/2 år.

Skrevet

Eller to er som tjue???? håper noen kan svare på denne snart!

Skrevet

Hørtes veldig fornuftig ut Une Pune..... Hmmmmm....kanksje ikke vært så dumt med tre da...... når jeg likevel har to mener jeg......he he......

Skrevet

Jeg tenkte som så, at små barn har jeg likevel...hadde synes det var "verre" å begynne om igjen med småbarnsperiode hvis jeg hadde ventet så lenge at storebrødrene var blitt selvstendige =P Hvis du skjønner. Men merker allerede, det siste halvåret at største begynner å bli stor - slutta med bleia, kan være litt aleine, henter glass vann til seg selv osv - det hjelper endel på =)

Skrevet

Nummer tre merkes ikke i følge min mor. Det går visst for det samme. Det har jeg hørt fra flere forsåvidt.

Skrevet

Man har gjerne en overgang som er større. Noen fra 0-1, andre fra 1-2 og noen som meg fra 2-3. Men jeg syntes ikke det var så stor overgang fra 1-2.

Men 3-4 var ingenting..P

Skrevet

Jeg gir meg nå jeg altså...sender gubben til legen - nå har jeg gjort mitt, hehe!

Skrevet

Overgangen var fra 0 til 1. Har man først barn spiller ikke antallet noen særlig rolle.

Skrevet

Synes selv overgangen fra 1 til 2 var større enn 2 til 3....Er "lettere" å ha 3 synes nå jeg..:)

Skrevet

Vi skal også ha en nr 3 etterhvert. Jeg synes egetlig ikke det var så stor forskjell fra 1-2.... og har hørt de fleste seier det ikke er store greia fra 2 til 3 heller......

Skrevet

Igjen vil eg påpeke at det har med aldersforskjellen på barna.

Syns ikke det var noe å gå fra en til to. Ikke fra to til tre heller.

Men fra tre barn til fire barn da begynte det å bli travelt. ;)

Skrevet

Synes nr.3 er bare kos jeg....men han er attpåklatten, kanskje derfor. Jeg har to store jenter (8og 9) som gir ham masse oppmerksomhet...de leker masse med han og 'passer' han mens jeg må gjøre ting i huset. Veldig koselig med 3 barn! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...