LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Får dere sendt melding? Begge mine MTU-abn nekter å sende melding, ikke fått til hele kvelden. Går fint å ringe ut og motta både samtaler og meldinger.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Ja, jeg har fått sendt meldinger jeg..
lillespirenmin Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 får ikke sendt akkurat nå jeg heller!mtu kunde
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Hvor bor dere? Tenkte det kan være geografisk...jeg bor i midt-troms.
lillespirenmin Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 bor på sørlandet. fikk sendt igjen nå da..
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2008 Merkelig. Håper det løser seg iløpet av natta. =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå