ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Bortsett fra bilder av oldebarn eller andre slags fotogaver?? Noen som har noe forslag??
juddellihuddelli Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Hmm...den er vanskelig, men vet du hva som hjelper? Å ringe til din gode venninne å fortelle henne hvordan det gikk i dag:)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 14. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2008 Haha, oki, men siden eg e her, så kan du jo kanskje tippe;)
camilla^ Skrevet 14. november 2008 #4 Skrevet 14. november 2008 I år blir det tøy til mine tre besteforeldre. Noe de ikke kjøper selv lenger, så da blir det julegaver. (de er aldri i byen lenger) Julebakst blir også gaver, selv om de ikke spiser så veldig mye selv så syns de det er veldig stas å få. For de vil gjerne ha noe de kan servere når de får gjester. Sjokolade og likør falt godt i smak hos min bestemor i fjor.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 min sviger-farmor blir veldig glad for en boks julekaker, hun har ikke helse til å bake selv lenger, og vi har fått en oppskrift av henne (samboers favoritter), så da baker vi en del ekstra, og gir henne. Den koser hun seg med hele jula Du kan jo gi et lite utvalg av kaker, og gjerne en god kaffe + en liten cognac/likør eller lignende dersom de liker det?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. november 2008 #6 Skrevet 14. november 2008 flaxlodd lottokupong vin sengetøy
Gjest Skrevet 14. november 2008 #7 Skrevet 14. november 2008 Jeg kjøpte en massasjestav som jeg også hadde til meg selv. Det som var ille med det, var at den kunne brukes til så mangt (fant jeg ut i ettertid), og nå kommer jeg og ektemannen sikkert til å tenke på det når de pakker den opp...
reven37 Skrevet 14. november 2008 #8 Skrevet 14. november 2008 I fjor kjøpte jeg billige kurver som jeg fyllte utifra hvem som skulle få dem. Min søster, mor osv : kurv med vin, sjokolade, badeskum, lotion, ansiktsmaske osv besteforeldre. kurv fylt med litt godt pålegg, sjokolade, evt vin, evt cd med den musikken de liker, flax lodd osv. Små oppmerksomhetsgaver til litt fjernere bekjentskaper : kurv med en " billig" plante + flax lodd og et hyggelig kort. Felles for alle kurvene var velvære. ( utifra alder og interesser ) Falt veldig i smak. Bedre med et øyeblikks velvære enn skapfyll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå