Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Da jeg kom ut av dusjen i morrest og sto på badet merket jeg plutselig at det rant mye hvitt nedover lårene mine... det kunne se ut som det stamte fra ett mannfolk, men det gjorde det altså ikke. Ringte på sykehuset med en gang og ble sendt på føden til kontroll... Det sa de at jeg hadde myk mormunn og må ligge i ro til neste kontroll om to uker. er så frustrert og deppa nå, har endelig kommet tilbake i jobb etter 3 ukers sykemelding pga blødninger. Er det noen som har vært borti dette? Hva vil det si at mormunnen er myk? er 25 uker nå
*Novembermor*Sebastian<3 Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Det vil si at du er moden,og livmora di er klar for fødsel. Er nok derfor du blir bedt om å ta med ro,for at du ikke skal komme igang allerede. Ville hørt på det.
Gjest Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 takk for svar, meeeen om jeg tar det med ro da, finnes det sjangs i havet for at hun blir til termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå