Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Jeg har veldig lyst å overraske sambo med ett dikt:)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Pappa, pappa, hei, hei, hei ingen andre er som deg, hei
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 En sang av Trond Viggo.... Far Da du kom ut av mor var du skjør som en knopp Ikke pen, men du lukta så godt Og nå er du så vakker og drikker av kopp Alt du syns er stort er så smått Jeg har lengta så fælt etter deg – også mor Jeg er glad, men jeg må bare grine Og jeg gruer så veldig til du skal bli stor langt her inne i tankene mine Du har laga den klumpen av varme jeg har som jeg kjenner fordi jeg er far Jeg sku’ vært mer hjemme, sett det du får se sett hva du syns er viktig og flott Men det kan ikke noen få gjort noe med Tiden går – ja se, nå er den gått Jeg har lengta ……………………. (solo) Du har laga den klumpen av varme jeg har Som jeg kjenner fordi jeg er far
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 Pappa, pappa du er så fin, så innmari innmari min min min Du er høy og mørk og kjekk Vet akkurat hvordan du kan bruke en jekk Jeg skal prøve ikke å være frekk For da blir jeg puttet i en sekk Da blir jeg redd Og får ikke gredd Mitt vakre, gylne lange hår Pappa pappa du er så spesiell og fargen på bilen din er veldig grell Dette er et dikt som er mye brukt, jeg synes det er ganske fint. Litt "slitent" er det jo, du kan jo prøve å bytte ut noen ord, så diktet blir mer "ditt".
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #8 Skrevet 15. november 2008 Det første diktet var nå finest da, Synes nå jeg da.
Anonym bruker Skrevet 15. november 2008 #9 Skrevet 15. november 2008 Tusen takk. Det siste var veldig fint:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå