Tigerjenta_ Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Hva betyr dette: " eres la cabrona cabrona " ?
Gjest Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 Det betyr: du er en drittsekk. Håper ikke noen har sagt det til deg........
Anne-B. Skrevet 14. november 2008 #3 Skrevet 14. november 2008 Du er den drittsekkete drittsekk. Merkelig frase. Evt at "du er drittsekken av alle drittsekker." Cabrón er drittsekk, -a er feminin endelse, så en kvinnelig drittsekk. Kanskje en måte å si at "du er en bitch?" Det kan jo også være noe internt. Eller at det henspeiler på noe annet, fra en film eller noe. Hvor har du funnet dette hen?
Tigerjenta_ Skrevet 14. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2008 Haha, jeg dæver av latter, men takk for hjelpen )) Ingen som hra sagt det til meg, har bare noe med et bildet og gjøre ..hihi ;o)
Anne-B. Skrevet 14. november 2008 #5 Skrevet 14. november 2008 Bra det er en morsom ting. Da jeg tok spansk på videregående, så var banneord det første vi lærte. Veldig greit, for da vet man jo om folk fornærmer en eller ikke.
Gjest -<<- Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Det behøver ikke være negativt. Kommer helt an på kontekst og hvilket land vedkommende som sier det er fra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå