Gå til innhold

Kan noen spansk her..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr dette: " eres la cabrona cabrona " ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det betyr: du er en drittsekk.

Håper ikke noen har sagt det til deg........

Skrevet

Du er den drittsekkete drittsekk. Merkelig frase. Evt at "du er drittsekken av alle drittsekker."

 

Cabrón er drittsekk, -a er feminin endelse, så en kvinnelig drittsekk.

 

Kanskje en måte å si at "du er en bitch?"

 

Det kan jo også være noe internt. Eller at det henspeiler på noe annet, fra en film eller noe. Hvor har du funnet dette hen?

Skrevet

Haha, jeg dæver av latter, men takk for hjelpen :o))

 

Ingen som hra sagt det til meg, har bare noe med et bildet og gjøre ..hihi ;o)

Skrevet

Bra det er en morsom ting.

 

Da jeg tok spansk på videregående, så var banneord det første vi lærte. Veldig greit, for da vet man jo om folk fornærmer en eller ikke.

Skrevet

Det behøver ikke være negativt. Kommer helt an på kontekst og hvilket land vedkommende som sier det er fra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...