Gjest Skrevet 14. november 2008 #1 Skrevet 14. november 2008 Fikk handlet resten i dag! kjempe deilig å være ferdig! Skal vel ikke se bort i fra at det blir et par små ting til guttungen, men er i utgangspunktet ikke nødvendig, men kjenner meg selv rett;) Også må jeg bare lage ferdig de scrappingkalenderene!! Super deilig å være ferdig!!!!! =)
minimegogtrollet Skrevet 14. november 2008 #2 Skrevet 14. november 2008 heldigen du:-) har tenkt tanken mange ganger at jeg vil bli ferdig så snart som mulig.. jeg orker bare ikke å gå høygravid i julemaset og hastekjøpe siste rest. Blir nok en handletur på mandag tenker jeg:-)
År og dag Skrevet 15. november 2008 #3 Skrevet 15. november 2008 Flink du er, jeg har ikke begynt enda. Men har idag satt opp liste over hvem jeg skal kjøpe til, så det er jo en begynnelse. Det blir et slit.
Gjest Skrevet 15. november 2008 #4 Skrevet 15. november 2008 Har aldri vært ferdig så tidlig før, men har jo heller ikke vært høygravid i jula før heller.. hehe.. termin 4 januar.. men både jeg, legen og jordmor ( men de har jo tatt feil før de.. hehe..) tror babyen kommer før.. tror selv rundt 14 desember.. så spennende å se
Gurine og gulla Skrevet 15. november 2008 #5 Skrevet 15. november 2008 Samme her, er ferdig med julegavene jeg også... en deeeilig følelse:) men jeg er ikke gravid da, så sånn sett er ikke jeg like flink som du:) åsså har ikke jeg pakket de inn enda da:) det må jeg gjøre:)
stinky-monkey Skrevet 15. november 2008 #6 Skrevet 15. november 2008 Jeg er litt treigere enn jeg hadde planlagt. Mangler pakker til mann og barn, pluss et par stykker til. Også mangler jeg en del ting til babyen enda, som seng, madrass, vogn, bilstol osv. Har bare 20 dager til termin :-( Jeg burde seriøst få rævva i gir...he, he :-) Heldig du som er ferdig med julegavene!
stinky-monkey Skrevet 15. november 2008 #7 Skrevet 15. november 2008 hadde også planlagt å lage pakke kalendere til gubben og barna, men har ikke kjøpt noen pakker enda.. Tror det får bli sjokoladekalender i år, gitt!! Tiden fyker fra meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå